فرمانده پایگاه مقاومت شهید کاوه فروغی شرکت توزیع برق همدان خبر داد

تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورز در شرکت توزیع برق استان همدان

فرمانده پایگاه مقاومت شهید کاوه فروغی شرکت توزیع برق استان همدان از تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورز در شرکت توزیع برق استان همدان با حضور متخصصین و اعضای شورای پایگاه به صورت فعال و پویا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۳۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، واحد حمیدی در نشست صمیمی کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید کاوه فروغی شرکت توزیع برق استان همدان با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) وجود بسیج را عزم و و اراده ملی و آماده بودن برای خنثی‌سازی اهداف شوم دشمنان معرفی کرد و اظهار داشت: امروز 38 سال پس از تشکیل بسیج فضا و فرهنگ بسیجی در کشور طنین‌انداز است.

وی با ارائه گزارش عملکرد تعداد پایگاه‌های بسیج شرکت توزیع برق استان همدان را 9 پایگاه برشمرد و بیان داشت: سه پایگاه در شهرستان همدان در حوزه ستادی، مدیریت برق امور همدان یک و دو و شهرستان‌ها مشغول به فعالیت هستند.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید کاوه فروغی شرکت توزیع برق استان همدان تعداد بسیجیان پایگاه را 496 نفر برشمرد و میزان جذب اعتبارات در حوزه بسیج طی سال‌های 91 تا 95 را به مبلغ 100 میلیون تومان کمک نقدی به ستاد راهیان نور استان برآورد کرد.

وی بیان داشت: طی این سال‌ها 70 میلیون تومان کمک به کاروان‌های اختصاصی راهیان نور شرکت توزیع برق استان همدان برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب داشتیم.

حمیدی عملکرد پایگاه شهید کاوه فروغی را قابل قبول و روبه رشد دانست و تصریح کرد: این پایگاه همواره مورد حمایت سازمان بسیج ادارات بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد حلقه های صالحین پایگاه 14 حلقه است، تاکید کرد : حلقه های صالحین با تعداد 22 نفر در هر حلقه و در مجموع با 308 پرسنل به صورت پویا و فعال تشکیل می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید کاوه فروغی شرکت توزیع برق استان همدان از تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورز در شرکت توزیع برق استان همدان خبر داد و یادآور شد : این گروه در سال 96 با حضور متخصصین و اعضای شورای پایگاه به صورت فعال و پویا تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار