وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز سال گذشته خدمات بسیار خوبی توسط بانک شهر به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه شد خاطرنشان کرد: کارکنان بانک شهر با کشیکهای مناسب هم در بانک و هم در شهرنتها سبب تسهیل امور بانکی زائران سومین حرم اهل بیت (ع) شدند و رضایتمندی مردم و مشتریان از این خدمات، مطلوب بود.
عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: با توجه به نوآوری بانک شهر در ارائه خدمات در پیشخوانهای شهرنت در ساعاتی خارج از ساعات اداری و ارائه خدماتی مانند افتتاح حساب، انجام امور پایهای بانکی و غیره، نقاطی در سطح شهر مکانیابی شد و در اختیار این بانک قرار گرفت.
محمدیان افزود: شهرداری شیراز در حال پیشبینی است که اگر در نقاط دیگر شهر نیز خدمات الکترونیک بانکی و استقرار شهرنت مورد نیاز باشد با همکاری بانک شهر این شهرنتها نصب شود و در اختیار مردم قرار گیرد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز با اشاره به ارائه خدمات بانکی در شهرنتهای بانک شهر در ساعات غیر اداری، کارنامه بانک شهر در ارائه خدمت به گردشگران نوروزی را مطلوب و قابل تقدیر توصیف کرد.