خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اصحاب رسانه برای مقابله با دشمنان در خط مقدم وارد شوند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متاسفانه ده‌ها هزار رسانه، سایت و شبکه مکتب شیعه را می‌کوبند و اصحاب رسانه باید در این خط مقدم وارد شوید و به مقابله با آنها بپردازید.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۶۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه همدان که به مناسبت آغاز سال جدید و میلاد مسعود حضرت امام علی (ع) با ایشان دیدار کردند با تبریک آغاز سال نو و اعیاد رجبیه با بیان اینکه خبررسانی کار بسیار مقدس و حیاتی است، اظهار داشت : خبررسانی درست و به موقع مانع از ایجاد فاجعه و حوادث بزرگ می شود

وی با بیان اینکه انسان یک عمر در حرکت است تا راهبر شود و دیگران را در مسیر خود قرار دهد، افزود : دراین خصوص برای اصحاب رسانه آسیب ها و آفت هایی وجود دارد که باید در راستای رفع آن آسیب شناسی و آسیب زدایی کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهاً به خبرنگاران طعنه هایی زده می شود، ابراز داشت : در مقابل این طعنه ها باید دلگرم و امیدوار و جدی خارج از پرداختن به حقوق خبرنگاری و فقط به رضایت خداوند توجه کرد و در این راستا قدم برداشت.

وی با اشاره به اینکه تعداد نویسندگان و اهل قلم در داخل در راستای پایمال کردن خون شهدا بسیار است، تاکید کرد: متاسفانه ده‌ها هزار رسانه، سایت و شبکه مکتب شیعه را می کوبند و شما اصحاب رسانه باید در این خط مقدم وارد شوید و به مقابله با آنها بپردازید.

محمدی برای حضور خبرنگاران در این عرصه به دریافت دو اجر و مزد اشاره و بیان کرد: این دو اجر شامل یک مزد و پاداش مادی برای خبررسانی به موقع و یک پاداش به عنوان حضور شما در خط مقدم جنگ است که یک اجر مضاعفی دارد چراکه دشمنان با هزاران تبلیغات در صدد کوبیدن مکتب اسلام، انقلاب ، نظام و تنها حکومت حق بر روی زمین هستند و شما از این مکتب دفاع می کنید.

وی خبرنگاری را دارای مراتب خاص دانست و یادآور شد: یک پله بالاتر از خبرنگاری، خبر رسانی از عالم آخرت است که این خبر از علما به گوش افراد می رسد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با ابراز تاسف از انکار آخرت، بهشت و جهنم توسط برخی افراد خاطرنشان کرد : این افراد غافل از این هستند که خیلی از افراد رفتنه اند ، دیده اند ، چشیده اند و برگشتند و برای ما خبر آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار