خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

شهید مطهری از قدرت بالایی در دشمن‌شناسی برخوردار بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین: شهید مطهری از قدرت بالایی در دشمن شناسی برخوردار بود و به خاطر این بصیرت و دشمن‌شناسی بود که بارها مورد توجه حضرت امام(ره)و رهبر معظم انقلاب واقع شده است و تحسین دیگر متفکران و عالمان زمان خود را بر انگیخته است.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۱۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
شهید مطهری از قدرت بالایی در دشمن‌شناسی برخوردار بود
حجت الاسلام علیرضا گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شهید مطهری در زمان خود با انواع جریان های منحرف التقاطی و استکباری مواجه بو که با شناخت صحیح آنها به مقابله و روشنگری علیه آنها پرداخت.

وی افزود: شهید مطهری از قدرت بالایی در دشمن شناسی برخوردار بود و به خاط راین بصیرت و دشمن شناسی بود که بارها مورد توجه حضرت امام(ره)و رهبر معظم انقلاب واقع شده و تحسین دیگر متفکران و عالمان زمان خود را بر انگیخته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین در تمام فرهنگ ها به ویژه فرهنگ اسلام و تشیع احترام خاصی به عالمان و دانشمندان و مربیان که مشعل‌داران راه رشد و تعالی هستند، قائل هستند.

وی عنوان کرد: در قرآن کریم بیش از 80 بار از واژه علم وعالم تمجید شده و در روایات و احادیث نیز برای این طایفه احترام خاصی قائل شده اند.

تله‌جردی در ادامه بیان کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را کامل بشناسیم و راه های تداوم و استمرار انقلاب و آفت های متوجه آن را رصد کنیم ، ناگزیر از شناخت و آشنایی کامل با قلم، بیان و آثار شهید مطهری هستیم.

وی در پایان با اشاره به بحث انتخابات گفت: انتخابات پیش رو امتحان بزرگی است برای ملت شریف ایران اسلامی که به حول قوه الهی با انتخاب اصلح و فرد انقلابی از آن سر بلند بیرون خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار