خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد

اشتغالزایی برای 300 نفر از بسیجیان همدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در همدان و ارائه محصولات و تولیدات کارآفرینان همدانی گفت: در تولید این محصولات برای 300 نفر اشتغالزایی شده است .
کد خبر: ۸۸۵۷۲۲۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: به مناسبت تاسیس جهاد سازندگی توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نمایشگاهی از توانمندی‌ها و فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان در محل کانون بسیج همدان بر پا شد.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی تصریح کرد: یک بخش از فعالیت‌های بسیج سازندگی اقتصاد مقاومتی است که هر ساله در این راستا اقدامات خوبی صورت می‌گیرد که از جمله آنها ارائه تسهیلات به کارآفرینان برای اشتغالزایی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با تدکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: اگر هر ایرانی گره ای از مشکلات این کشور را باز کند نیاز ما از کشورهای بیگانه قطع می‌شود و جوانی بیکار در این کشور نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه نیز در این راستا برگزار شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه کیف، کفش، عرقیات گیاهی، ترشیجات، بلدرچین و ده‌ها نوع محصول دیگر که توسط بسیجیان سپاه ناحیه همدان تولید شده مورد بازدید عموم قرار گرفت.

گلیان در پایان خاطرنشان کرد: در تولید این محصولات برای 300 نفر اشتغالزایی شده است .

انتهای پیام/
ارسال نظرات