همسر شهید فانوسی در واکنش به اظهارات برخی مسئولین:

اگر شما سایه جنگ را از این مملکت دور کردید پیکر غرق به خون جوانان چه کرد؟!

همسر شهید فانوسی در واکنش به اظهارات برخی مسئولین که ما سایه جنگ را از کشور دور کردیم، گفت: اگر شما سایه جنگ را از این مملکت دور کردید پس پیکر غرق به خون جوانان رشید نهضت روح الله و بسیجیان سید علی چه کردند؟!
کد خبر: ۸۸۵۷۹۹۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

به گزراش خبرگزاری بسیج از همدان، سمیرا حمیدی نامدار امروز در دیدار دکتر زاکانی با دانشجویان دانشگاه بوعلی ضمن محکوم کردن اهانت‌های یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به مدافعان حرم اظهار داشت : زینب وار فریاد می‌کشم بر سر یزید زمانه، آن روز سر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) بر سر نیزه در مقابل زیبب بود و امروز اگر کار را به دست بی کفایتی شما سپرده بودیم تصویر خرابه های حرم شریف عمه سادات پشت زمینه عکس های سلفی تکفیری ها بود.

وی با مخاطب قرا دادن دولتمردان افزود : شما که مدافع سفارت عربستان شده اید، آیا مدافع حرمت شکسته شده نوجوانان و زنان ایرانی در عربستان و ترکیه و کشورهای همسایه نیز هستید؟!

همسر شهید مدافع حرم در واکنش به اظهارات مسئولین که ما سایه جنگ را از کشور دور کردیم، عنوان کرد : گویا خیال و وهم و ترس از رسوایی عقل از سرتان برده و شاید بر اثر حضور در استخرهای طاغوت ذهنتان نم می کشد که اینچنین می گویید.

وی بیان داشت : اگر شما سایه جنگ را از این مملکت دور کردید پس پیکر غرق به خون جوانان رشید نهضت روح الله و بسیجیان سید علی چه کردند؟!

حمیدی نامدار با ابراز اینکه شما دولتمردان مدعی هستید کاغذ پاره‌ای که با شیطان بزرگ امضاء کردید سایه جنگ را از سر کشور دوره کردید نه خون این پاسداران و مرزبانان، گفت :خون بر زمین ریخته شهدا این گواه و سند آشکار تاریخ را چه می کنید ؟ ناله های شبانه کودکان چشم به راه شهدا را چه می کنید ؟ گویا فکر کردید این دنیا ابدی است؛ نکند فکر کردید می توانید خون شهدا را بتن‌ریزی کنید.

وی با بیان اینکه دولت فعلی فقط منطق «نمی شود» و «نمی توانیم» را دارد، یادآور شد: بگذارید مردم درستش را بگویید نمی خواهید و نمی گذارید؛ هر چند در بعضی موارد همچون در بتن ریزی قلب هسته ای، در خارج کردن اندوخته هسته ای و امضاء سند 20 30 خوب بلد هستید که بتوانید و بخواهید که بشود.

همسر شهید مدافع حرم امضای سند 2030 را در راستای بی حیا کردن عفت و شرافت زنان و فرزندان دانست و تصریح کرد: سند 2030 به گو نه‌ای است که بر اساس آن مستشاران خارجی باید اموزش و پرورش ما را نظارت کنند و دستور دهند و با آموزش های جنسی و حذف مفاهیم قرآن به بهانه حذف خشونت در کتاب های درسی می خواهید بلای سر غرب آمده را بر سر ما بیاورید.

وی ادامه داد : چرا دولت مردان کنونی باید به صورت مخفیانه و به دور از چشم ملت و رهبر و نهاد مربوطه این سند ملتزم 2030 را امضا کنند؟

وی با انتقاد از عملکرد دولت فعلی اظهار کرد : ما رئیس جمهوری می خواهیم که بتواند چشم به داخل بدوزد و دست دشمنان را کوتاه کند ، ما به دنبال عدالتی هستیم که علی (ع) مطلوب خواند و فرمود بیت المال را می شناسم حتی اگر در کابین زنان شما باشد.

حمیدی نامدار تصریح کرد : امروز ایران بیش از همه محتاج کسی است که با وجود توان مدیریتی و وحدت بین مسئولین و قوا و علاوه بر صبر و بردباری فتنه ها و راه های فرار دزدان بیت المال و غاصبان حق مردم را بشناسد و مهلت آتش افروزی به فتنه گران و گریز از قانون را به آنها ندهد.

وی با عنوان اینکه دولتمردان باید پاسخ گوی اعتماد مردمانی را که در سخت ترین حوادث روزگار با جان و دل از وطن دفاع کردند، باشند تصریح کرد: باید در محضر خدا پاسخگوی افرادی باشید که نگذاشتند یک وجب از این آب و خاک به دست نا اهلان بیافتد.

همسر شهید فانوسی خطاب به دولتمردان عنوان کرد: حواستان باشد اگر امروز بر سر کرسی های ریاست تکیه زدید قبل از هر چیزی بدانید شما در هر لباس و منصب و مقامی که باشید بنده خدا هستید.

وی با عنوان اینکه خون شهدا پر رنگ‌تر از آن است که معاندین بنفش نیت آن را زیر سوال برده یا محو کنند، تاکید کرد : شما بر کشتی انقلاب میخ نا کارآمدی خود را کوفته اید و بر پیکر آن حفره‌ای ایجاد کرده‌اید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار