خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد

مهمترین رسالت سپاه و بسیج تبیین اهداف و آرمان‌های امام (ره) و رهبری

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: بسیج و سپاه به عنوان نهادی برخاسته از متن انقلاب و اندیشه های امام خمینی (ره) مهمترین رسالت خود را تبیین اهداف و آرمان‌های امام(ره) و رهبری دانسته و در این راستا در طول سال فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۸۸۶۶۹۱۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رزن با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: جایگاه ویژه حضرت امام(ره) در جهان اسلام و عظمت این بزرگمرد تاریخ از این جهت است که ایشان احیاگر اسلام ناب محمدی در زمان خفقان طاغوت و تسلط کامل استکبار بر جهان اسلام بودند.

وی افزود: ایشان توانستند با توکل و ایمان و اعتماد به خداوند متعال از یک طرف و با شناخت دقیق و اعتماد مردم ایران به وعده‌های الهی حکومت اسلامی که هیچکدام از تئوری‌پردازان غربی تصویر ایجاد آن را نداشتند ایجاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن بیان کرد: حضرت امام (ره) با کشیدن خط بطلان بر تمام تئوری‌ها و نظریات غربی کارآمدی و برتری حکومت اسلام را اثبات کرد به طوری که اکنون پس از گذشت 38 سال از عمر با برکت نظام اسلامی پایه‌های قدرت مکاتب غربی را متزلزل کرده است.

وی ادامه داد: امروز تمام دنیا بر توان نظام جمهوری اسلامی و غلبه بر معضلات اجتماعی سیاسی وفرهنگی اذعان دارند و بهترین نسخه شفا بخش برای برون رفت از مصایب و مشکلات وکنونی دنیا را اسلام دانسته اند.

برات‌زاده افزود: بسیج و سپاه به عنوان نهادی برخاسته از متن انقلاب و اندیشه های امام خمینی (ره) مهمترین رسالت خود را تبیین اهداف و آرمان‌های امام(ره) و رهبری دانسته و در این راستا در طول سال فعالیت می‌کند .

وی تصریح کرد: گرامیداشت سالگرد حضرت امام(ره) تجلیل از شخصیتی است که باعث عزت اسلام و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم شده و تجلیل از شخصیت عرفانی، فقهی و معنوی و رهبری این بزرگ مرد الهی است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: با توجه به اینکه امسال سالگرد حضرت امام (ره) مصادف با ماه مبارک رمضان شده است، به همین دلیل اعزام کاروان‌های زیارتی از شهرستان رزن نخواهیم داشت اما برنامه های متعدد گرامیداشت رحلت امام در اقصا نقاط شهرستان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از مهمترین برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) برنامه سوگواری در شب رحلت ایشان با حضور آیت‌الله محمدی امام جمعه همدان و مداحی مداحان کشوری خواهد بود.

برات‌زاده خاطرنشان کر: در این مراسم که به صورت مردمی برگزار می شود، سفره افطار به اطعام و نیازمندان نیز برپا خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات