خبرهای داغ:
دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام‌(ره) در سپاه استان همدان خبر داد

برگزاری نشست‌های بصیرتی مکتب امام(ره) در 280 مسجد همدان

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام‌خمینی(ره) در سپاه استان همدان با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی در ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: این نشست ها در 280 مسجد در سطح استان با موضوعات راه، مکتب و خط امام(ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۸۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: امسال به علت تقارن سالگرد ارتحال امام (ره) با ماه مبارک رمضان، سپاه استان اعزام زائر به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در برنامه ندارد و برنامه های پیش بینی شده با محوریت مکتب امام(ره)، خط امام(ره) و راه امام(ره) به صورت متمرکز در سطح استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی در این ایام افزود: این نشست ها از تاریخ 13 الی 18خرداد ماه در 280 مسجد در سطح استان با موضوعات راه، مکتب و خط امام(ره) برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه استان همدان گفت: معاونت فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) فضاسازی بیست وهشتمین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) در سطح شهر را بر عهده دارد و معاونت روابط عمومی سپاه استان نیز فضاسازی این ایام را در سطح یگان های سپاه استان انجام می دهد.

وی با اشاره به برگزاری ایستگاه های صلواتی گفت: ایستگاه‌های صلواتی در شامگاه 14 و 15 خرداد در سطح شهرستان های استان برگزار و روزه داران عزادار افطار داده می شوند.

بقایی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در مراسم عزاداری افزود: دسته های عزاداری روز 14 خرداد در سطح شهر همدان ساعت 6 عصر از کانون بسیج به سمت حسینیه امام خمینی(ره) حرکت و مراسم عزاداری در حسینیه به صرف افطار برگزار می شود.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام برگزاری نمایشگاه عکس و تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است که به همت بسیج هنرمندان سپاه استان و با همکاری اداره ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه استان همدان با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین عنوان کرد: موضوع حلقه های صالحین برگزار شده در این هفته نیز مبانی و خط فکری حضرت امام و انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام برگزاری مسابقه «در فراق یار» از وصیت‌نامه سیاسی عبادی امام(ره) برای بسیجیان و آحاد مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات