خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

عملیات موشکی سپاه سیلی محکمی به جبهه کفر بود

فرمانده سپاه ناحیه ملایر: گفت: عملیات موشکی سپاه چنان سیلی محکمی به آنها زده شد که متوجه کل جبهه کفر بود و موشک‌ها به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۹۷۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
عملیات موشکی سپاه سیلی محکمی به جبهه کفر بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ داود ابراهیمی در ضیافت افطاری و تجلیل از خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم، با اشاره سالروز شهادت شهید چمران و تبریک روز بسیج اساتید اظهار داشت: در جمع ما کسانی حضور دارند که مدافعان حرم هستند و با حضور مستشاری خود ضرب شست هایی را به دشمن وارد کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت جبهه مقاومت افزود: هنوز مدافعان حرم در مقابل دشمن حضور دارند و از حریم حرم دفاع می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: مدافعینی هستند که چندین بار در جبهه مقاومت حضور داشته‌ا‌ند و کسانی هستند که تک فرزند بوده‌اند.

وی ادامه داد: ضرب شست‌هایی که مدافعان حرم به عناصر تکفیری و داعشی در سوریه زده اند باعث شد که دشمنان به دست و پا بیفتند و به هرشکلی که شده دست به اقداماتی بزنند که با اقدام تروریستی کور که در تهران انجام دادند دست به یک ترقه بازی زدند.

ابراهیمی تصریح کرد: با عملیات موشکی سپاه چنان سیلی محکمی به آنها زده شد که متوجه کل جبهه کفر بود و موشک‌ها به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرد.

وی با اشاره به پیام‌های این حرکت انقلابی سپاه پاسداران گفت: حرکت انقلابی سپاه پیام‌های بسیاری را برای استکبارجهانی و به ویژه اسراییل و رژیم صهونیستی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: شلیک موشک‌ها چنان سیلی محکمی را در پی داشته که شبکه های معاند را هم وادار به عکس‌العمل کرد از جمله آنها شبکه بی بی سی بود که با دستپاچگی تیتر های مختلفی در مورد این حرکت انقلابی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار