مسئول بسیج جامعه پزشکی اصفهان خبر داد:

اعزام تیم‌های تخصصی مشاوره به شهرستان فلاورجان

مسئول بسیج جامعه پزشکی اصفهان گفت: در دهه کرامت اعزام ۳ تیم عمومی و ۳ گروه تخصصی مشاوره در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شهرستان فلاورجان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۲۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محسن حجتی، مسئول بسیج جامعه پزشکی اصفهان درباره ویژه برنامه‌های دهه کرامت در این استان گفت: بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان به مناسبت دهه کرامت با همکاری آستان قدس رضوی برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند که یکی از این برنامه‌های اجرا شده همایش بزرگ طلایه داران عفاف و حجاب حوزه سلامت بوده است.

وی ادامه داد: این همایش با حضور ۵۰۰ نفر از بانوان بسیجی حوزه سلامت ۵ مرداد ماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به همراه سخنرانی اجرایی شده و در این برنامه خدام از آستان قدس حضور داشتند.

گفتنی است که در این برنامه به تمامی شرکت کنندگان هدایایی اعطا، و از چهره‌های برتر عفاف و حجاب در حوزه سلامت تجلیل شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی اصفهان به اعزام تیم درمانی به مناطق مختلف استان اصفهان اشاره کرد و گفت: اعزام ۵ تیم تخصصی در رشته‌های چشم، جراحی مغز و اعصاب، عفونی، داخلی، پوست به مناطق مختلف شهرستان سمیرم در این ایام انجام خواهد شد؛ همچنین اعزام تیم عمومی به مناطق عشایرنشین سمیرم بخش دیگری از این فعالیت است.

وی ادامه داد: اعزام ۳ تیم عمومی به ۳ منطقه مختلف زیر پوشش طرح کشوری کرامت در شهرستان فلاورجان و ۳ گروه تخصصی مشاوره در حوزه آسیب‌های اجتماعی در ادامه فعالیت‌های بسیج در این شهرستان انجام خواهد شد.

حجتی، ضمن اشاره به اعزام ۴ تیم تخصصی به شهرستان فریدن در دهه کرامت در پایان خاطرنشان کرد: در دهه کرامت بسیج جامعه پزشکی اصفهان ۶ ایستگاه سلامت در محل اجرای برنامه فرهنگی ناحیه شهر بهارستان اجرایی خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار