خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در نهاوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی به‌مناسبت هفته خبرنگار در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۹۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی در نهاوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محمود مصباح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت «محمود صارمی» و هفته خبر نگار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با همکاری انجمن سینمای جوانان و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی کرد.

وی افزود :این نمایشگاه شامل 20 قطعه عکس با موضوع طبیعت و آثار تاریخی نهاوند و 40 اثر نقاشی در تکنیک های آبرنگ، رنگ زنی غلیظ، سایش و نقاشی نقطه‌ای، کلاژ نقاشی با افشانه، نقاشی با کامپیوترو... در سبک‌های رئالیسم، کوبیسم، مدرنیسم و ... و در ابعاد 50 * 70 است که از 12 مرداد ماه و همزمان با هفته خبرنگار و در راستای تجلیل از مقام شایسته خبرنگاران و اصحاب رسانه برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد : حرفه خبرنگاری حرفه‌ای سخت در کنار زیبایی‌های خاص خود است.

وی ادامه داد: گاهی در جامعه ما از سختی کار خبرنگاران سخن به میان می‌آید و هرکس در حد شناخت خود از این شغل پردردسر، پراسترس و پرتنش و نیز شغلی که گاهی با وجود سختی‌های کشنده‌اش شور و شیرینی را نیز به همراه دارد، سخن می‌گوید اما تا زمانی که افراد در این جایگاه قرار نگیرند و با سختی‌های آن دست و پنجه نرم نکنند کسی این شغل پرمشغله، سخت و کم درآمد را لمس نمی‌کند.

مصباح افزود : خبرنگاران مشکلات اجتماعی را جستجو می‌کنند، به واقعیت‌های تلخ پی می‌برند، مسائل و نیازهای جامعه را درک می‌کنند و برای انتشار آن خود را مسئول می‌دانند و چون رابط بین مردم و مسئولان هستند نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند و غفلت بورزند در نتیجه با قلم خود به جنگ کاستی‌ها، سهل‌انگاری‌ها و کمبودهای موجود می‌روند و گاهی نیز در این راه تنبیه و تحقیر می‌شوند، اما باز دست از کار رسالت خود برنداشته و همچنان در راستای آبادانی و اطلاع‌رسانی می‌تازند.

وی بیان داشت: امروز بر همه ما وظیفه است تا در سالروز شهادت «محمود صارمی» که روز و هفته خبرنگار نامیده شده قدردان این همه مجاهدت و تلاش شبانه روزی و بی ادعای این عزیزان باشیم .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: این نمایشگاه همه روزه در ایام برپایی از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 19 در محل برپایی واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان و هنر دوستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات