خبرهای داغ:
فرماندار بهار با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: سعادت و سلامت جامعه در گرو زنده نگه داشتن نام و راه شهیدان است.
کد خبر: ۸۹۰۳۶۰۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
سعادت و سلامت جامعه در گرو زنده نگه داشتن نام و راه شهیدان
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محسن مرادی پناه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت شهید «»حمد حاجیلویی»، شهید شاخص سال 96 شهرستان بهار ضمن تقدیر از دست اندرکاران این یادواره اظهار داشت: همه ادارات، ارگان‌ها و نهادها برای برگزاری هرچه بهتر این یادواره همکاری کنند.

وی افزود: برگزاری این مراسم‌ها و مناسبت‌ها در راستای تحقق سیاست های نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت یاد شهیدان ضروری است.

فرماندار بهار خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن نام وخاطره شهیدان و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای است بدیهی که بر عهده همه آحاد جامعه به ویژه مسئولین است چراکه اگر رشادت، ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس نبود، هیچ یک از ما مسئولین در این جایگاه نبودیم و این امانتی است که این عزیزان به ما سپرده اند.

وی افزود: برگزاری چنین برنامه هایی نباید به گرامیداشت نام شهدا محدود شود بلکه ضروری است این یادواره ها برای همه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز که در این مسیر مقدس از جان مایه گذاشته اند تعمیم داده شود.

مرادی‌پناه به متولیان این امر تاکید کرد: با دقت نظر و توجه به همه جوانب در پربار بودن و بی نقص بودن این یادواره اهتمام ورزند تا کم دقتی و عدم توجه کافی به نکات ظریف باعث رنجش خاطر و گلایه خانواده معظم شهدا نشود.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: سعادت و سلامت جامعه در گرو زنده نگه داشتن نام و راه شهیدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات