خبرهای داغ:
پدر شهید «خلیلی» شهید مدافع حرم:

ولایتمداری اولین ویژگی شهید «رسول خلیلی» بود

پدر شهید «رسول خلیلی» در مورد خصوصیات فرزند شهیدش گفت: اولین ویژگی رسول ولایتمداری بود که برای دفاع از ولایت در سه مرحله خودش را سپر بلا قرار داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۸۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
ولایتمداری اولین ویژگی شهید«رسول خلیلی» بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رمضانعلی خلیلی امروز در هفتمین جشنواره مالک اشتر که در مجتمع انصار همدان برگزار شد، اظهار داشت: اکنون ما شاهد هستیم که جوانان به دنبال ما می آیند و از این شهدای مدافع حرم و همچنین از حرکت اباعبدالله الحسین(ع) تأسی می کنند .

وی گفت: شهید «حججی» خواست که اینگونه شهید شود و شهید «خلیلی» نیز خواسته بود که اینگونه شهید شود، وقتی عمل خالص شود انسان به این مراحل می رسد.

پدر شهید «خلیلی» در مورد خصوصیات فرزند شهیدش افزود: اولین ویژگی رسول ولایتمداری بود که برای دفاع از ولایت در سه مرحله خودش را سپر بلا قرار داد مرحله اول، در کلاس درس بود که در سن 17 سالگی برای دفاع از حریم ولایت درس را ترک کرد، مرحله دوم، در فتنه سال 88 در تهران یک هفته به خاطر مقابله با فتنه در خیابان بود و با عوامل فتنه مبارزه می کرد و مرحله سوم، از وطن هجرت کرد و به دفاع حرم حضرت زینب (س)پرداخت و به شهادت رسید.

خلیلی ابراز داشت: ما وظیفه داریم برای دفاع از مرز و هرجا که نیاز به دفاع باشد برویم و چه افتخاری بالاتر از این که برویم و در کنار حرم حضرت زینب(س) به شهادت برسیم.

وی به بیان ویژگی های دیگر فرزند خود پرداخت و گفت: یکی دیگر از ویژگی های ایشان انتخاب بهترین دوست و رفیق بود.

پدر شهید «خلیلی» ابراز داشت: این شهید بزرگوار اولین شهید مدافع حرم در همدان بود و برای ما یک خاطره شیرین شد نه تلخ و سنگ مزارش را از حرم امام حسین(ع) آوردیم و اخلاص در عمل باعث شد که فرزندم به این درجه برسد.

وی با تأکید بر ادامه راه شهدا و زنده‌نگه داشتن یاد آنان خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست».

انتهای پیام/

ارسال نظرات