خبرهای داغ:
کارگردان تئاتر ملایری در اقدامی اجرای کامل نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» را به شهید «محسن حججی» اهدا کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۸۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

قاسمی نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» را به شهید «حججی» اهدا کردمحمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به نمایشنامه «آبی‌ترین آسمانی زمین» اظهار داشت: این نمایشنامه در مورد مدافعین حرم است.

وی گفت: این نمایش با بازی چهار بازیگر خوب تئاتر در سالن استاد محمد پردیس تهران در حال اجرا است و ما تصمیم گرفتیم اجرای خود را به شهید «حججی» تقدیم کنیم.

این هنرمند ملایر با بیان اینکه این نمایش در چندین جشنواره کشوری حائز مقام شده است، افزود: از جمله این جشنواره‌ها می‌توان به جشنواره مرصاد، جشنواره مقاومت و چند جشنواره دیگر اشاره کرد که مقام‌های اول کارگردانی و بازیگری طراحی صحنه را نام برد و در این جشنواره‌ها هشت عنوان برتر را کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این نمایشنامه پر اجراترین نمایشنامه در تاریخ اجراهای تهران بوده است، افزود: کمتر از 6 ماه 70 روز اجرا داشته‌ایم و در شهرهای مختلف از جمله گلستان، خرمشهر، اندیمشک، کرمانشاه، شیراز و... دعوت شده و برنامه اجرا کردیم و بعد از تهران نیز 12 روز در اصفهان اجرا خواهیم داشت.

قاسمی با اشاره به عدم حمایت مسئولین استان همدان برای اجرای این نمایش در استان گفت: این نمایشنامه منتخب شده برای فستیوال آنتالیا نیز بوده و امیدوارم مسئولین استان همدان و سپاه استان برای اجرا در همدان به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات