مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان:
دوره آموزش تکمیلی بسیجیان حوزه های محلات در اردوگاه شهید زین الدین ابهر آغاز گردید.
کد خبر: ۸۹۰۵۶۵۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین دوره آموزش تکمیلی بسیجیان حوزه های محلات در اردوگاه شهید زین الدین ابهر آغاز گردید.
در این برنامه حجت الاسلام رضا صادقی با تاکید بر غنیمت شمردن فرصت ها گفت:فرصت بدست آمده در اردوی بسیج را قدر بدانید و این فرصت را از دست ندهید این ساعات و لحظات مانند لحظاتی است که رزمندگان در جبهه ها و سنگر ها بدست می آوردند و با خدای خود راز و نیازی کردند و نجوای یا صاحب الزمان را در دل و زبان جاری می کردند.
وی افزود: اگر می خواهیم موفق شویم و به خدا برسیم از همین لحظات استفاده کنیم و با اشاره به حدیث معراج که خداوند به پیامبر فرمودند زینت خود را در لباس زیبا و طعام خوشمزه و رختخواب قرار ندهید چون نفس اماره انسان که جایگاه هر بدی و زشتی است تو را به طرف بدی می کشد و شما می خواهید اطاعت خداکنید و نفس شما به مخالفت می پردازد .
این مسئول اضافه کرد: در این دنیایی که شیاطین جن و انس و هوای نفس درون انسان را از خدا دور می کند باید با نیروی قدرتمند تقوا به مخالفت با نفس بپردازیم و خودسازی کنیم و چنان بر نفس خود افسار بزنیم تا نتواند مارا به مخالفت با خا بکشاند و اگر نفس را به کنترل درآوردیم چشم و گوش و زبان و اعضاء و جوارح انسان به کنترل ایشان در می آیند و نمی توانند خطایی بکنند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان ابراز کرد: اگر امروز در جامعه بی بند و باری می بینیم، اگر بی حیایی و بدحجابی و خلاف شرع می بینیم نتیجه این است که نتوانستیم بر نفس خودمان سوار شویم و نفس اماره و شیطان درون و برون را کنترل کنیم و این شیطان و نفس است که مارا به بیراهه می کشاند .
حجت الاسلام صادقی در پایان اذعان کرد: پس لازم است که با الگو گیری از شهیدان بسیجی و اولیای الهی این خصم و دشمن خود را با اتکاء و توکل بر خدا و استمداد از ولی عصر (عج) به اختیار خودمان بگیریم و اگر می خواهیم مانند شهدا آسمانی شویم باید از امیال نفسانی و شهوانی دنیایی بگذریم تا آسمانی شویم .
7001/پ30/ب

ارسال نظرات