امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون عنوان کرد: شهید حججی و سایر شهدایی کهددر راه اسلام ناب محمدی تلاش می کنند افتخار اسلام هستند
کد خبر: ۸۹۰۶۲۲۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
مولوی عبدالله حسن زهی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج ازسیستان و بلوچستان؛ ابراز کرد: گروه‌های تکفیری از قبیل: داعش با هدف تخریب اسلام و اسلام هراسی در جهان توسط اسرائیل و آمریکا ایجاد شده اند و تاکنون جنایات بسیاری در سراسر جهان انجام داده اند.
وی افزود: به دلیل جنایات وحشتناک و فجیعی که توسط گروه داعش و سایر گروه‌های تندور انجام شده بسیاری از کسانی که علاقمند به گرویدن به اسلام بودند از اسلام رویگردان شده چرا که این دین را تنها خشونت طلب دیده اند بنابراین دقیقا هدف اسراییل و آمریکا از این طریق عملی شده است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با گذشتن از جان شیرین خود در کشور‌های سوریه و عراق در مقابل گروه‌های تندرو از قبیل: داعش ایستاده اند در حالی که اگر آنان، این کار را اتجام ننی دادند امروز داعش ایران اسلامی را نیز به تسخیر خود در آورده بود و زن و مرد مسلمان ایرانی هیچ گونه امنیت جانی نداشتند.
مولوی حسن زهی تاکید کرد: به وجود مدافعان اسلام به ویژه شهدا در سوریه و عراق باید افتخار کرد چرا که آنان برعکس داعشیان بدون هیچ چشمداشت در راه اسلام می‌جنگند و مردانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.
وی تصریح کرد: راه شهدای مدافع اسلام پاینده و جاوید است چرا که آنان با فداکاری تمام در مقابل استکبار ایستاده تا اسلام زنده بماند.
ارسال نظرات