به همت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دامغان و به مناسبت هفته دولت فیلم سینمایی ماجرای نیم روز در سطح 20 مساجد و پایگاه بسیج این شهرستان نمایش داده می شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۵۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان ، مهدی رضی آبادی گفت: این فیلم با هدف بصیرت افزایی و روشنگری بخشی از حوادث خونین دهه 60 به عموم مردم صورت گرفت است و در 20 مسجد و پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان دامغان نمایش داده خواهد شد.

وی گفت: این فیلم ، فیلمی در تراز انقلاب اسلامی است وهیچ وقت کهنه نخواهد شد. ضمن اینکه این فیلم سند بسیار خوبی است برای شناخت ماهیت و رسوای منافقین و حامیان آنها.

رضی آبادی به اشاره به گذشت سه دهه از سال های تلخ ترور در تاریخ انقلاب اسلامی و تقدیم 17 هزار شهید ترور که توسط منافقین کور دل انجام گرفت و با توجه به اتفاقی که در هفدهم خردادماه امسال توسط داعش صورت پذیرفت، بار دیگر یادآور خاطرات تلخ دهه شصت بود و باعث شد تا خاطرات خونین دهه ی ۶۰ مجددا ورق بخورد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در سخنان مهمی با اشاره به وقایع دهه شصت، آن را مظلوم دانسته و تاکید کردند جای جلاد و شهید از سوی برخی تریبون داران عوض نشود: «مراقب باشیم تا در حوادث دهه شصت، جای شهید و جلاد عوض نشود، زیرا ملت ایران در دهه شصت مظلوم واقع شد و به دلیل اینکه تروریست ها و منافقین و پشتیبانان آنها به امام و ملت ایران ظلم و خباثت کردند، ملت در موضع دفاع قرار گرفت و در نهایت هم پیروز شد»

مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه دامغان گفت: این فیلم به خوبی و ظرافت هرچه تمام‌تر وضعیت کشور را در یک بازه 7 ماهه از خرداد تا دی ماه 60 برای مخاطب ترسیم می‌کند. ماجرای فیلم «ماجرای نیمروز» خیلی دقیق به حوادث سال شصت و جنایات وحشیانه گروهک تروریستی سازمان مجاهدین خلق بعد از عزل بنی‌صدر اشاره دارد.

وی تصریح کرد: روایت اصلی فیلم ماجرای نیمروز مسأله «نفوذ» است، پروژه نفوذ در بالاترین رده‌های کشور در این فیلم عالی به تصویر کشیده تا جایی که نماینده شورای عالی امنیت (کشمیری) اعتماد همه را با ظاهرسازی‌هایش جلب کرد. در عین حال،فیلم نیم‌نگاهی نیز به ترور مردم عادی طرفدار انقلاب اسلامی در کوچه و بازار نیز دارد اما این موضوع در حاشیه قرار دارد چون روایت اصلی داستان نیست!

رضی آبادی خاطر نشان کرد: ماجرای نیمروز فیلمی است که در تاریخ سینما ثبت خواهد شد و اکران موفق وبی نظیر این فیلم و استقبال مخاطبان نشان داد مردم تشنه دانستن درباره حوادث انقلابند ، اگر کسی باشد آن را درست و دقیق روایت کند.

ارسال نظرات