خبرهای داغ:
استاندار همدان:

نیروی انتظامی یک نیروی ولایی با خدمات شایسته است

استاندار همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی در کشور جایگاه ارزشمندی به خود اختصاص داده است، گفت: نیروی انتظامی یک نیروی ولایی و با خدمات شایسته است.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۴۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

نیروی انتظامی یک نیروی ولایی با خدمات شایسته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به تعامل ایجاد شده بین دولت تدبیر و امید با نیروهای نظامی و انتظامی کشور  اظهار داشت:  دولت تعامل خوبی با نیروهای نظامی  و انتظامی داشته و همیشه سعی بر این  بوده تا  در راستای تقویت نیروهای نظامی و انتظامی  کشور با تاسی از تاکیدات و دستورات مقام معظم رهبری همکاری لازم را داشته باشد.

وی توسعه کشور را  در گرو ایجاد امنیت امنیت پایدار در جامعه دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی جان خود را برای ایجاد امنیت و توسعه کشور در دست گرفته‌ که این نعمت قابل ستایش است  و باید   برای اقتدار نظام همه تلاش کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی در کشور جایگاه ارزشمندی به خود اختصاص داده است، گفت:  نیروی انتظامی یک نیروی ولایی و با خدمات شایسته است که باید از سردار اشتری در   این راستا قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه  نیروی انتظامی نیرویی پرتلاش  در میدان و پیشانی تلاش نیروهای مسلح در شهر و روستا  است، افزود :  با وجود اقتدار و عظمتی که نیروی انتظامی دارد این ارگان نظامی مظلوم واقع شده است.

نیکبخت با اشاره به گستردگی فعالیت و ماموریت های نیروی انتظامی عنوان کرد: نیروی انتظامی زمان‌های مختلف  طرح‌هایی برای اجرا دارد  و در شرایط مختلف   حضور این نیرو را در میدان می‌بینیم  به طوری که در مرزها حضور ارزشمندی دارد.

وی امنیت ایجاد شده در جامعه را ناشی از تلاش خوب و ارزشمند نیروی انتظامی دانست و بیان داشت: اگر امروز می‌بینیم در کشورهای منطقه جنگ و  خونریزی است و در کشور ما امنیت ارزشمندی حاکم است که می توانیم برنامه‌های  ششم توسعه و اقتصاد مقاومتی  را اجرا ‌کنیم، به دلیل قدرتمندی و عظمت نیروهای مسلح است که باید قدردان این نعمات باشیم.

استاندار همدان با اشاره  به رضایت‌مندی مردم از اقدامات نیروی انتظامی  با بیان اینکه این نیرو  با تمام توان در میدان حضور و ماموریت‌های خود را به درستی به سرانجام رساند، گفت: شاهد این هستیم که جرائم و مشکلات  روز به روز کاهش می‌یابد  و مردم  در این زمینه رضایت کامل دارند که این  ارزشمند است.

وی  با اشاره به ضرورت ایجاد اعتماد دو سویه بین نیروی انتظامی و مردم، امنیت مشارکتی را  ارزشمند  دانست و تصریح کرد: باید نیروی انتظامی به مردم اعتماد کند تا مردم نیز به او اعتماد کنند، البته این اتفاق افتاده است و مردم در حفظ نظم و امنیت استان همدان مشارکت کردند.

نیکبخت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «همدانی»  با بیان اینکه خیلی‌ها  به دلیل  انجام اقدامات ارزنده  و اخلاص در عمل   یادشان از ذهن مردم زدوده نمی شود با قدردانی از تلاش های سردار مهدیان نسب  عنوان کرد: طی 30 سال فعالیت خود  در وزارت کشور فرماندهی چون سردار مهدیان نسب را ندیده‌ایم  چراکه با علم و اقتدار و پژوهش‌محوری وظایف خود را به درستی انجام داد.

وی  در ادامه سخنان  با بیان اینکه  سردار مهدیان نسب طرح مکنا  و مدیریت کیفی ناجا را در استان به خوبی اجرا کرد،   از افتتاح 60 پروژه در طی  هفته ناجا درهمدان خبر داد  و خاطرنشان کرد: در طول مدت  فرماندهی ایشان 70 هکتار از اراضی نیروی انتظامی که فاقد سند بود، به تملک نیروی انتظامی در آمد.

استاندار همدان ضمن تشریح اقدامات نیروی انتظامی در ایجاد امنیت  در برگزاری انتخابات اردیبهشت ماه   با بیان اینکه  این  انتخابات بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شد، تاکید کرد: از نیروی انتظامی غیر از این موارد انتظار دیگری نداریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم رضایت مردم را تامین و آرامش و امنیت  آنها  را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار