مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به اثرگذاری کاروان‌های راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: راهیان نور تداوم فرهنگ عاشورایی است
کد خبر: ۸۹۱۴۲۳۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حقدادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه استان مرکزی در مراسم تجلیل از  فعالان عرصه عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور استان مرکزی که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام هادی(ع) با تاکید بر اینکه راهیان نور تداوم فرهنگ عاشورایی است، گفت: اردوهای راهیان نور تنها برای بازدید از مناطق عملیاتی نیست بلکه هدف اصلی این اردوهای معنوی تداوم حرکتی است که خداوند متعال آن را آغاز کرد و بشریت ادامه آن را رقم خواهد زد.

وی جهاد در راه خدا را مایه سعادت دنیوی و اخروی دانست و افزود: وعده الهی پیروزی جبهه حق است و برای تحقق این وعده برخی از حکومت‌ها در دست مستکبران قرار گرفته است تا بر همگان ثابت شود، سرنوشت جهان به دست این گروه رقم نخواهد خورد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه استان مرکزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نخواهند کرد و این تحقق وعده الهی است که پیروزی با جبهه حق است.

حجت‌الاسلام حقدادی با تاکید بر اینکه وعده الهی در سایه استقامت، ایستادگی و اقدام و عمل میسر خواهد شد، گفت: اینکه در مقابل دشمن تنها بنشینیم و زمان را در دفاع از دست بدهیم یا اینکه جان و مال را در اختیار دشمن قرار دهیم محقق نمی‌شود بلکه بایستی به مقابله ایستاد و به دفاع پرداخت.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد اگر همان موقع در این مسیر قدم گذاشته بودیم، اکنون قدس در اشغال دشمن نبود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه استان مرکزی در ادامه گفت: خدمت به شهدا تنها مختص به ایام و روزهای خاص نیست بلکه باید در تمام سال جریان داشته باشد و خادمین شهدا باید به خود ببالند چراکه خدمت به شهدا علاوه بر آثار معنوی برکت مالی نیز برای آنان به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام حقدادی خاطرنشان کرد: خادمین شهدا باید بستر را برای جوانانی که با فضای انقلاب آشنا نیستند محیا کرده و آنان را در مسیر انقلاب قرار بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات