افزایش اعتبارات ورزشی گچساران

اعتبارات ورزشی شهرستان گچساران افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۷۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
با هدف بررسی مشکلات نشست هیئت‌های ورزشی شهرستان افزایش اعتبارات ورزشی استانگچساران با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان در دوگنبدان برگزار شد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: در برنامه ششم، در بودجه ورزش اصلاحات خوبی انجام و به ورزش توجه ویژه شده است.
غلامرضا تاجگردون افزود: با تصمیمات اتخاذ شده اعتبارات هزینه‌های جاری ورزش استان افزایش یافت و تقسیم بندی خوبی هم صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تلاش می‌شود حوزه نرم افزاری ورزش هم متناسب با سخت افزاری افزایش یاید.
تاجگردون با بیان اینکه طی دو سه سال گذشته طرح‌های ورزشی خوبی در گچساران اجرایی شده است اضافه کرد: از محل اعتبارات نفت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در مناطق شهری و روستایی گچساران احداث و به بهره برداری رسید.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس گفت: ۱۰ زمین چمن مصنوعی و سه سالن ورزشی چندمنظوره بانوان نیز در سال جاری احداث می‌شود.
رحیمی فرماندار شهرستان گچساران نیز گفت: امسال ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، نفت و سایر اعتبارات به ساخت، توسعه، تعمیر، تجهیز اماکن ورزشی گچساران اختصاص یافت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز گفت: ۲۲۵ هیئت شهرستانی بانوان و آقایان در استان وجود دارد که ۳۸ هیئت مربوط به شهرستان گچساران است.
علوی افزود: هم اکنون ۱۵ هزار نفر بیمه شده ورزش استان هستند که آمار خوبی نیست.
در این نشست نمایندگان هیئت‌های ورزشی کمبود اعتبار، نبود مسابقات استانی و شهرستانی، کمبود فضای ورزشی، غیر فعال شدن بسیاری از هیئت‌های ورزشی، خرابی سالن‌های ورزشی، نبود بودجه برای برگزاری مسابقات را از مهمترین مشکلات هیئت‌های ورزشی بیان کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار