خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با اشاره به وقوع 2 انفجار تروریستی در جنوب عراق در روز گذشته گفت: گروه تروریستی داعش این انفجار را به عهده گرفته است و دلیل این گونه اقدامات این است که داعش از عراق و سوریه رانده شده و با این حرکات تروریستی در ورطه نابودی دست و پا می‌زند.
کد خبر: ۸۹۱۸۰۱۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

داعش در ورطه نابودی دست و پا می‌زندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب بیان داشت: مجلس تشخیص مصلحت نظام به تاکید رهبر معظم انقلاب باید انقلابی فکر کند، انقلابی عمل کند و انقلابی بماند.

وی ادامه داد: انقلابی که صدها هزار شهید و جانباز را تقدیم اسلام کرده است نباید به خاطر برخی فضاسازی‌ها از ارزش‌های انقلابی دور شود .

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت عید غدیر خم تاکید کرد: در طول ایام سال باید حداقل 10 روز را به نشر پیام والای غدیر اختصاص داد و برای آن برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دید.

وی بیان کرد: مراسم حج امسال با وجود برخی فضاسازی‌ها با عزت و اکرام حاجیان ایرانی برگزار شد و به اذعان حاجیان، اکرام حاجیان ایرانی در عربستان در هیچ سالی به اندازه امسال نبوده است که این امر نشان‌دهنده این است که جهانیان فهمیده‌اند نظام مقدس جمهوری اسلامی از مقتدرترین کشورهای جهان و منطقه است .

محمدی با اشاره به وقوع 2 انفجار تروریستی در جنوب عراق در روز گذشته که حدود 50 شهید و 80 مجروح داشته است، گفت: گروه تروریستی داعش این انفجار را به عهده گرفته است و دلیل این گونه اقدامات این است که داعش از عراق و سوریه رانده شده و با این حرکات تروریستی در ورطه نابودی دست و پا می‌زند.

وی با تقدیر از زحمات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: به فضل خداوند امروز آئین عبادی سیاسی نمازجمعه در 900 نقطه کشور برگزار می شود که مدیریت آن کار آسانی نیست .

انتهای پیام/

ارسال نظرات