سئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند در جمع رابطان نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و کانون های بسیج این سپاه، سلطه بر فرهنگ یک ملت و جامعه را از مهم ترین اهداف دشمنان نظام اسلامی عنوان و بیان کرد: هجمه فرهنگی بزرگترین خطر برای انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۵۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام صفر تقی زاده هجمه فرهنگی دشمن را از مهم ترین مولفه های رسیدن به قدرت برشمرد و گفت: تهاجم فرهنگی یکی از برنامه های نفوذ استعمار غرب است که می خواهد فرهنگ خودش را به عنوان فرهنگ غالب معرفی کند.

وی افزود: هدف غربی ها در تهاجم فرهنگی این نیست که واقعا فرهنگ و تکنولوژی و پیشرفت را به کشورهای جهان سوم عرضه کنند بلکه هدفشان وابسته کردن آن ها به غرب و از بین بردن هویت و فرهنگ ملی، ارزش ها و اعتقادات مذهبی، آداب و رسوم آن کشورهاست.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: هدفشان این است که مردم کشورهای جهان سوم را از ارزش ها و اعتقاداتشان دور و فرهنگی را که خودشان دوست دارند به آن ها تحمیل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند در ادامه به راهکارهای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن در جامعه و نظام اسلامی اشاره و اظهارداشت: ایجاد و توسعه و گسترش فرهنگ و محبت اهل بیت در جامعه اسلامی به خصوص قلوب جوانان، مهمترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی و سلطه استکبار جهانی است و ما باید از همه این ظرفیت ها برای نشر معارف و اعتقادات اسلامی استفاده کنیم.

ارسال نظرات