مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند از برگزاری نمایشگاه عکس «کربلا در آیینه تاریخ» به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۸۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

برگزاری نمایشگاه عکس «کربلا در آیینه تاریخ» در نهاوندامیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: نمایشگاه عکس با عنوان «کربلا در آئینه تاریخ» به همت کانون بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده و تا پایان محرم در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) پذیرای بازدید عموم است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه، جزو نمایشگاه‌های عکس منحصر به‌فرد بوده و ۱۲۰ قطعه عکس به نمایش در آمده، مربوط به چهار مقطع زمانی مختلف است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند ابراز داشت: در این نمایشگاه چندین عکس زیبا از نمای هوایی شهر کربلا و بین‌الحرمین نیز به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه شامل عکس‌های قدیمی حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت ابوالفضل(ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و تجاوز و ویرانی حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل(ع) و عکس‌هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: این کانون با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهرستان و حمایت از آثار محتوایی و فاخر دینی و اسلامی در تلاش است در راستای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) که همان امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است، گام بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات