یادواره شهدای روستای داغدار در درگز برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و شب‌های عزاداری ماه محرم، یادواره شهدای روستای داغدار از توابع بخش چاپشلو شهرستان درگز در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۳۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد حسین ایروانی، امام جمعه درگز با اشاره به روند حرکت انقلابی اسلامی و دسیسه‌های دشمنان بر علیه انقلاب گفت: ما در راه حفظ این نظام شهدای زیادی را تقدیم اسلام نموده ایم، شهدا کسانی بودند که راه حق را شناختند و با لبیک به پیام رهبر خود به خوبی به وظیفه خود عمل کردند و در این راه افتخار آفرینی کردند.

حجت الاسلام ایروانی افزود: شهدا با تقدیم جان شیرین خود برای حفظ نظام و انقلاب، بارسنگینی را بردوش ما نهاده اند لذا ما نیز وظیفه مهمی بعد از شهدا بر عهده داریم.

وی افزود: وظیفه ما در قبال خون شهدا ادامه راه و روش آنان و تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم است.

حجت الاسلام ایرانی با تاکید بر حفظ خدا باوری افزود: امروز ما در حال مبارزه با جنگ نرم و سخت دشمنان خود هستیم لذا لازم است با تکیه بر ایمان بر خدا، مراقب دسیسه‌های آشکار و نهان دشمنان خود باشیم.

در ادامه این مراسم وصیت نامه دو تن از شهدای این روستا به نام‌های شهید احمد مصری و حسین اصغر مقصودی قرائت شد و در پایان هدایایی به رسم یاد بود به خانواده‌های محترم آنان اهدا گردید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار