خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش مؤثر زنان در جامعه گفت: خواهران جمعی هستند که حضور آنها همواره در تمام عرصه‌ها اثرگذار بوده‌اند و هیچ‌کس جرأت نمی کند برنامه ای را برای ما بچیند.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۶۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

حضور بانوان در تمام عرصه‌ها اثرگذار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدرضا موسوی در یادواره شهدای کوی چمران همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به خصوص شهید «حججی» و شهید «حاج حسین همدانی» و شهید «سعید قهاری سعید» و تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: با توجه به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس می‌توان این هفته را بهتر شناخت و به عمق آن بیشتر پی برد.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابر قدرت‌های غرب و شرق وقتی دیدند منافع آنها به خطر افتاد انواع حربه‌ها را به کار بردند و هشت سال جنگ نابرابر را بر ما تحمیل کردند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: در این جنگ ۴۲ کشور به طور مستقیم با ما وارد جنگ شدند و ما از ۱۹ کشور جهان اسیر داشتیم و تمام دشمنان اسلام از هیچ گزینه‌ای فروگذار نشدند و علیه ایران به‌کار بستند.

وی با بیان اینکه در طرف دیگر میدان کسانی بودند با این تفکر که شهید «هاشمی» می گوید «ما برای شهادت نیامدیم بلکه برای رضای خداوند آمدیم»، ادامه داد: شهدا با سن کم خود کارهای بزرگی انجام دادند و جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و در تمام عملیات‌ها بر سید و سالار خود اقتدا کردند.

موسوی عنوان کرد: اگر امروز در آرامش زندگی و نمازهای جماعت را برگزار می‌کنیم و هیئت‌های عزاداری بدون دغدغه برگزار می‌شود و دشمن تهدیدهای توخالی می‌کند و جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد مرهون شجاعت‌های جوانان ما در هشت سال جنگ و دفاع مقدس است.

وی گفت: کسانی که در این مجلس حضور دارند از قبل توسط شهدا دعوت شده‌اند بدون اینکه خود آنها بدانند و کسانی که دعوت شدند و نیامدند از نعمت نگاه شهدا بی بهره ماندند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: ما باید قدر خود را بدانیم، کسانی که هر چند وقت یک‌بار مانند فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ آمدند و حجاب خود را آشکار کردند؛ این کوتاهی کدامیک از ما بوده و جواب شهدا را چگونه باید بدهیم.

وی خطاب به خواهران و مادران و برادران ابراز داشت: حجاب خود را رعایت کنید و سفیرانی باشید تا کسی جرأت نکند درس شهید «فهمیده» را از کتب درسی حذف کند که اگر این گونه شد، شهید «حججی» را جایگزین آن کردیم.

موسوی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام گفت: به اسم برجام چیزهای دیگر جایگزین کردند که همگی به بن بست خورده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر زنان در جامعه عنوان کرد: خواهران جمعی هستند که حضور آنها همواره در تمام عرصه‌ها اثرگذار بوده‌اند و هیچ‌کس جرأت نمی کند برنامه ای را برای ما بچیند.

در ادامه گروه سرود کانون نسیم حیات به اجرای سرود پرداختند و آقای احمد گلپریان مداح اهل بیت(ع) به مداحی پرداخت و از خانواده های شهیدان «موسوی»، «علی عربی» و «صولتی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات