همایش برکات دفاع مقدس با همکاری سپاه پاسداران کاشمر و حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) در مسجد امام علی (ع) شهرستان با حضور گسترده‌ بانوان زینبی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۹۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این همایش مسعود رحیمی مقدم با بیان اینکه مردم ولایتمدار کشورمان ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس بحث دفاعی است؛ دفاع از خودمان که حق طبیعی هر مسلمانی است.

جانشین فرمانده سپاه کاشمر گفت: به فرموده امام خمینی (ره) «هر چه از این جنگ ناخواستۀ تحمیلی می‌گذرد، قدرت اسلام و جمهوری اسلامی و قوای نظامی و انتظامی ایران و پایداری ملت متعهد آشکارتر و افزونتر می‌گردد، و رسوایی جهانخواران و وابستگان و پیوستگان به آنان بیشتر و واضحتر می‌شود، و مشت خرابکاران و منافقان و منحرفان بازتر می‌گردد.»

وی افزود: یکی دیگر از برکات هشت سال دفاع مقدس معنویت جبهه‌های جنگ بود که در این میدان جوانان ما با قرآن و نهج البلاغه انس داشتند و ذکرشان نام و یاد خدا بود.

رحیمی مقدم با اشاره به استقامت رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: اولویت اول مردم و بویژه جوانان ما در زمان جنگ دغدغه‌های دنیوی نبود بلکه دفاع از ناموس و کشورشان مهمترین اولویت زندگی‌شان بود.

وی همراهی و پشتیبانی بانوان را از دیگر برکات دفاع مقدس برشمرد که در کنار مردان خود با انگیزه‌ی الهی از اسلام و قرآن دفاع و تا آخر ایستادگی کردند چرا که در دین مقدس ما شهادت طلبی زن و مرد نمی‌شناسد.

جانشین فرمانده سپاه کاشمر ادامه داد: جهاد زن خوب شوهرداری کردن است و اینکه مرد از خانواده خود مطمئن باشد و خوشبختانه امثال همسر شهید برونسی که الگویشان حضرت فاطمه زهرا (ص) است در کشورمان کم نداریم.

وی ابراز کرد: به فرموده رهبر مسلمانان جهان «بزرگترین، دردناکترین و فاجعه‌آمیزترین خصومت دشمنان ما به راه انداختن جنگ تحمیلی بود» و در جایی دیگر می‌فرمایند: «جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلاب شد.»

رحیمی مقدم خودباوری و بیداری ملت، صدور انقلاب و توجه جهان به اسلام و اتحاد و یکپارچگی اقشار مختلف مردم را از دیگر برکات دفاع مقدس برشمرد و گفت: امروز هم خوشبختانه وحدت و همدلی مردم ایران خوار چشم دشمنان نظام است.

وی با تأکید به ولایت پذیری و حفظ وحدت یادآور شد: جنگ ما را قوی‌تر کرد و امروز وظیفه داریم این گنجینه‌ عظیم را به فرزندانمان معرفی کنیم تا آینده‌سازان کشورمان با باور‌های عمیق‌تر از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
ارسال نظرات