خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه مهمترین پیام قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: این دو فریضه مهم و الهی دستور دینی است.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۸۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

امر به معروف و نهی از منکر مهمترین پیام قیام عاشورابه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظيم رضایی در همایش طلایه داران عاشورایی با اشاره به ایام محرم اظهار داشت: هنوز حفظ نهضت عاشورا و حرکت قیام امام حسین(ع) و یاران باوفایش در جامعه استشمام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران عاشورایی گفت: حرکت و برنامه امروز در راستای قیام عاشورا و هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده و بسیار ارزشمند است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه مهمترین پیام قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: این دو فریضه مهم و الهی دستور دینی است.

وی ادامه داد: اولین آمر به معروف و ناهی از منکر خداوند متعال است که بایدها و نبایدهای لازم را در قرآن کریم فرموده است و امام حسین(ع) به تبعیت از این دستور بزرگ و این فرایض دینی در مقابل ظلم و ستمی که به خاندان عترت و طهارت بود، ایستاد.

رضایی با بیان اینکه افتخار ما به این است که ما پیرو امام حسین(ع) هستیم، گفت: همان طور که اساس دین نماز محسوب می شود و اگر جامعه ما و همه افراد مسلمان نمازخوان واقعی باشند بسیاری از مشکلات جامعه ما حل خواهد شد و اگر ما اهل امر به معروف و نهی از منکر باشیم تمام دغدغه های امروز جامعه برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید امامان معصوم(ع) بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در قرآن کریم و همچنین در قانون اساسی اصل هشتم به این موضوع مهم تاکید شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد: برای تاکید به ارزش‌ها همه ما موظف هستیم که اطرافیان خود را هدایت کنیم و لازمه این امر این است که ابتدا از خود شروع کنیم.

وی با اشاره به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و دومین سالگرد شهید «همدانی» گفت:  سردار شهید «حاج حسین همدانی» در پاسداشت حریم ولایت و اسلام از جان خود گذشت تا امنیت در کشور برقرار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات