همزمان با فرا رسیدن 22 مهر ماه مراسم گرامی داشت سالروز ورود پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان اسفراین با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۸۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  همزمان با فرا رسیدن 22 مهر ماه مراسم گرامی داشت سالروز ورود پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان اسفراین با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ، سرهنگ الهی راد ضمن خوش آمدگویی به مسئولین و مردم گفت: مردم در 22 مهر 91 ثابت کردند پیرو و مطیع ولایت فقیه هستند و سفر مقام معظم رهبری به شهرستان اسفراین، خیرات و برکات زیادی برای شهر داشت .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین در ادامه افزود: رهبری در شهرستان اسفراین بیانات و ارشادات مهمی داشتند که لازم است این صحبت ها و ارشادات دوباره بازخوانی شود.

امام جمعه اسفراین نیز در این مراسم با گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی گفت : سفر مقام معظم رهبری نقطه عطفی در تاریخ شهرستان اسفراین است و  حال و هوای خاص مردم در آن روز برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند و آنچه در این سفر مورد توجه بوده ، حضور گستره اقشار مختلف مردم  ، از استقبال مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات