خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه ما اگر بخواهیم خواسته‌های ملی خود را دنبال کنیم باید داشته‌های خود را پیدا کنیم، گفت: باید با قدرت روی پای خود بایستیم و پای قدرتمند خود را با عصای پوسیده آمریکایی‌ها عوض نکنیم .
کد خبر: ۸۹۳۷۵۷۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

پای قدرتمند خود را نباید با عصای پوسیده آمریکایی‌ها عوض کنیمحجت‌الاسلام محمد باقر برقراری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اینکه ترامپ سخنگوی کاخ سفید و هیئت حاکمه بر آمریکا است، اظهار داشت: صحبت‌های ترامپ قائم به شخص و قائم به فرد نیست و این تفکری است که در سیاست مرموزانه کاخ سفید همچنان وجود داشته است .

وی با بیان اینکه تفکر آنها مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: این امر برای از بین بردن جمهوری اسلامی است که نمادی از عزت اسلام و قرآن است.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: استکبار این تفکر را از بدوشکل‌گیری انقلاب اسلامی بلکه قبل از شکل‌گیری انقلاب دنبال می‌کرد و در طول این سال‌های متمادی دولت‌های آنها دنبال سرنگون کردن نظام اسلامی بودند .

وی افزود: همانطور که اخیرا جان کری نیز گفته است باید برجام را حفظ کرد به خاطر اینکه منافع ما را برجام تامین می کند؛ و آنها اگر تعهدی هم با نظام اسلامی می بندند برای این بود که در قالب این تعهدات بتوانند به اهداف خود برسند .

برقراری با بیان اینکه دشمنان با جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و فرهنگی وارد شدند،  گفت: آنها خواستند یک تعهدی هم داشته باشند و در ایام مذاکرات در عرصه جهانی تلقین می کردند که ما بودیم که ایران اسلامی را به زانو درآوردیم و سر میز مذاکره حاضر کردیم .

وی با اشاره به اینکه نگاه آنها به میز مذاکره و برجام یک طعمه بود، گفت: اگر می‌بینید که ترامپ به این تعهدات پایبند نیست، اولا تفکر، تفکر هیئت حاکمه آمریکا سنا، کنگره، کاخ سفید و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه ملایر ابراز داشت: آنها به اندازه‌ای در این تعهد و برجام دست و پای ایران اسلامی را بسته است و فناوری هسته ای ایران را به نوعی دچار رکود کرده و از آن سرعت اولیه اش باز داشته است  اما به این حد و اندزه راضی نیستند و دنبال این هستند تا پای نظام قدرتمند را در فناوری هسته ای و عرصه های دیگر فلج کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری بیدار و هوشیار است و وقتی مقام معظم رهبری فرمودند اقتصاد مقاومتی یعنی ما باید روی پای خود بایستیم .

برقراری با بیان اینکه ما اگر بخواهیم خواسته‌های ملی خود را دنبال کنیم باید داشته‌های خود را پیدا کنیم، افزود: باید با قدرت روی پای خود بایستیم و پای قدرتمند خود را با عصای پوسیده آمریکایی‌ها عوض نکنیم .

وی با اشاره به آموزه های امام (ره) گفت: هر وقتی که آمریکایی‌ها با یک مجموعه ای در داخل مخالفت کردند، بدانید آن مجموعه کارآمد است و قدرتمند و استخوانی در گلو و خاری در چشم دشمن است و امروز روی مجموعه سپاه انگشت گذاشته‌اند هرچند آنها سپاه قدس را در سال 2007 تحریم کردند اما باز نمی توانند ببینند این نظام اسلامی و سپاه قدرتمند است .

امام جمعه ملایر با اشاره به دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس گفت: اشک چشمشان در جلوی دوربین‌های بین المللی جاری شد و ذلت و خواری خود را در عرصه جهانی به نمایش گذاشتند و وقتی یک جوان پاسدار تازه رشد کرده به دست دست‌پروده‌های آمریکا، داعش می افتد همچنان سینه سپر و قامت استوار در مقابل این جلادان زمان و یزیدیان می ایستد و سر خم نمی کند .

وی افزود : دشمنان از این نیرو و انرژی و از این ظرفیت واقعا می ترسند و می خواهند که این را با داعشی که خود به وجود آورده‌اند مقایسه کنند اما دنیا بیدار و هوشیار است و باید این قدرت را ملت همچنان حفظ کنند و این سپاهی که تمام هستی خود را برای عزت نظام و مردم مصروف کرده است باید مورد حمایت دولت و ملت قرار بگیرد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات