خبرهای داغ:
استاد دانشگاه گفت: راه‌هایی برای کم کردن آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که ابتدا باید به کانون خانواده و بحث تربیت برگردیم و همچنین نسبت به افزایش سطح عمومی خانواده‌ها از این شبکه‌ها بپردازیم.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۶۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به کانون خانواده برگردیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به مناسبت چهارم صفر مصادف با شهادت حضرت رقیه«س» مراسمی به همت حلقات صالحین شهید «دهقان» و شهید «حسنی» پایگاه محدثه شهرستان بهار در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) مسجد النبی قلعه این شهرستان برگزار شد.

استاد دانشگاه و مشاور حوزه‌‌های علمیه در این همایش با اشاره به فضای مجازی و آسیب‌های آن برای جوانان اظهار داشت: آگاهی نداشتن این قشر از این موضوع باعث آسیب‌های جدی در روح و روان آنها می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: بحران‌هایی که امروزه با آنها مواجه هستیم نبود ارتباط های عاطفی مناسب در خانواده‌ها و بین اعضای خانواده است.

وی یادآور شد: راه‌هایی برای کم کردن آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که ابتدا باید به کانون خانواده و بحث تربیت برگردیم و همچنین نسبت به افزایش سطح عمومی خانواده‌ها از این شبکه‌ها بپردازیم.

استاد دانشگاه و مشاور حوزه‌‌های علمیه عنوان کرد: دوره‌های آموزشی و کلاس‌های گوناگونی توسط کمیسیون‌های مربوطه در حال برگزاری است و باید در این زمینه اطلاع رسانی انجام گیرد.

وی در پایان سخنانش بر افزایش آگاهی خانواده‌ها در خصوص فضای مجازی و مطالعه کتاب‌های گوناگون در این راستا تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات