خبرهای داغ:
یکی از اساتید حوزه علمیه همدان با اشاره به وجود عاشورا به عنوان یک الگوی انقلاب جهانی و یاران اباعبدالله(ع) به عنوان سربازانی پا در رکاب گفت: سربازان ما باید یاران حضرت ابا عبدالله (ع) را الگو و سرمشق خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۱۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

یاران حضرت اباعبدالله(ع) باید الگو و سرمشق سربازان ما باشد به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در راستای تجلیل  و تکریم از مقام شامخ سربازان ارتش جمهوری اسلامی  ایران و با هدف  معرفی الگو های برتر  انضباطی و اخلاقی و معنوی  طی مراسمی با عنوان جشنواره «سرباز نمونه» از تعدادی از کارکنان وظیفه تیپ316 زرهی شهید قهرمان همدان تجلیل شد .

یکی از اساتید  حوزه علمیه همدان در این مراسم که با حضور فرماندهان،کارکنان کادر و پرسنل وظیفه  در حسینیه شهدای  این یگان برگزار شد، با اشاره به  جایگاه سرباز  و نقش این قشر در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از  مهمترین و شاخص‌ترین ارکان قیام عاشورا و مبحث کربلا وجود سربازان و  یارانی بود که با تمام  وجود در خدمت  امام حسین(ع) بوده و تا آخرین نفس و نفر  در کنار ایشان باقی ماندند.

حجت‌الاسلام  ملیحی افزود: وجود عاشورا به عنوان یک الگوی انقلاب جهانی و یاران اباعبدالله(ع) به عنوان سربازانی پا در رکاب باعث شده تا در طول انقلاب اسلامی نیز  بتوان مصادیق بارزی از  ولایتمداری، عاشورا محوری و... را در رزمندگان دوران  دفاع مقدس و  حال حاضر دید.

وی   با اشاره به اینکه سربازان ما  باید یاران حضرت  ابا عبدالله(ع)  را الگو و سرمشق خود قرار دهند، ادامه داد: تمام سربازان جمهوری اسلامی ایران  نمونه هستند  و نه تنها  خانواده‌ها و  یگان‌های نظامی بلکه  تمامیت جامعه باید به آنها از منظر افتخار و سربلندی و احترام و تجلیل بنگرد.

 در پایان این مراسم  به تعداد 20 نفر از کارکنان وظیفه یگان‌های تیپ316 زرهی که در مباحث مختلف اعم از دینی، علمی، اخلاقی، انضباطی و نظامی حائز رتبه های برتر شده بودند با اهداء لوح تقدیر  و جوایزی  به رسم یاد بود  تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات