خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر گفت: دشمن در حال حاضر در شبکه های مذهبی شبهه پراکنی می‌کند و می خواهد از این طریق فکر جوانان مذهبی ما را مختل و اعتقادات آنها را ضعیف کند.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۳۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

دشمن با شبهه پراکنی به دنبال تضعیف اعتقادات جوانان ما استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام اسماعیل چراغی در جمع سرگروه های حلقه های صالحین حوزه زینب کبری(س) با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی اظهار داشت: فضای مجازی مانند شمشیر دو لبه است باید مراقب لبه تیز و برنده آن باشیم.

وی افزود: قابلیت‌های گوشی‌های اندروید به گونه ای است که هر برنامه ای بر روی این گوشی ها نصب می‌شود و قابلیت دارد که مانند یک جاسوس عمل می‌کنند و به محض اینکه به اینترنت متصل شوید اطلاعات را برای شرکت سازنده خود می‌فرستد و شما باید آگاه باشید که نباید اطلاعات محرمانه خود را در گوشی‌های خود نگه دارید.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت :فضای مجازی همان گونه که محاسن دارد اگر اگاهانه از آن استفاده نکنیم ما را دچار مشکلات بسیاری می‌کند.

وی عنوان کرد: فضای مجازی حریمی امن برای شما نیست و شما نباید به راحتی اطلاعات خود را در دسترس دیگران قرار دهید.

چراغی با بیان اینکه هر کدام از شما عضو شبکه های اجتماعی مانند تلگرام هستید و می‌دانید که دشمن چگونه از این طریق کار می‌کند، افزود: دشمن در حال حاضر در شبکه های مذهبی شبهه پراکنی می‌کند و می خواهد از این طریق فکر جوانان مذهبی ما را مختل و اعتقادات آنها را ضعیف کند.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن در ایام محرم و صفر تصریح کرد: تنها با علم و آگاهی است که می‌توان پاسخ این شبهات را داد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه اگر ما نخواهیم دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد، گفت: این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم دشمن روی فکر ما اثر بگذارد یا نه؟

وی ادامه داد: امروزه دشمن می‌خواهد با گرفتن حجاب از زنان جامعه ما به اهداف خود دست یابد و شما خواهران گرامی باید از فتنه‌های آنها آگاه باشید.

چراغی یادآور شد: حجاب ارزش زن را بالا می برد و مانند یک در گران بها از او محافظت می‌کند، اگر پوشش زنان یک جامعه مناسب باشد فساد در آن جامعه کاهش می یابد و پیشرفت در آن افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که رکن اصلی خانواده زن است، بنابراین بیشتر هدف خود را روی زنان گذاشته است چراکه می‌داند زنان هستند که می‌توانند مردانی تربیت کنند که برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های خود جانفشانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات