خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با کمک 500 میلیون ریالی استاندار همدان در نظر داریم همایشی با رویکرد میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان نهاوند برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۱۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

برگزاری همایشی با رویکرد میراث فرهنگی و گردشگری در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در جلسه هماهنگی برگزاری همایش میراث فرهنگی و گردشگری که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: از مستند سازان نهاوند درخواست کردیم مستندی از جاذبه‌های گردشگری و سراب‌های شهرستان تهیه کنند تا شناخت مردم از این جاذبه‌ها بیشتر از پیش شود.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت استاندار همدان نسبت به سراب‌های شهرستان گفت: ایشان دو سال پیش شروع به آماده‌سازی زیرساخت‌ها و دستور برای ساختن سکوهایی برای استقرار مردم در سراب‌ها دادند.

فرماندار شهرستان نهاوند ابراز داشت: تمام دستگاه‌ها نیز کمک کردند و امکانات لازم را برای اسکان و رفاه مردم حتی در شب فراهم آوردند؛ برق، آب، تلفن و امنیت سراب‌ها از جمله این موارد است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: ما از سرمایه‌گذاران در بحث گردشگری شهرستان استقبال می‌کنیم اما کسی را نمی‌خواهیم که فرصت را از دست بدهد و کار را به تعویق بیاندازد و معطلی ایجاد کند بلکه کسی را می‌خواهیم که امکانات و رفاهیات را برای مردم ما فراهم کند.

حمیدوند با بیان اینکه در زمینه اخذ مجوزهای لازم و تسهیلات مناسب آمادگی هرگونه همکاری را داریم، گفت: استاندار نیز در رأس کسانی هستند که روحیه جهادی دارند و یکی از ملاک‌های خود را برای مدیران استانی داشتن روحیه جهادی و تلاش برای گام برداشتن در راستای پیشرفت قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: دولت نیز با توجه به فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت‌ها در این راستا، تمام همت خود را صرف عملیاتی کردن این دغدغه معظم له کرده است.

فرماندار نهاوند ابراز داشت: در بحث گردشگری ظرفیت‌های گوناگونی داریم که باید مورد توجه قرار گیرند؛ آب و هوا، باغات سرسبز، سراب‌های بی نظیر و پرآب، مکان‌های تاریخی و کهن و ... از جمله این موارد است که می‌تواند بستر مناسبی برای شناسایی شهرستان برای دیگران ایجاد کند.

وی گفت: با کمک 500 میلیون ریالی استاندار همدان در نظر داریم همایشی با رویکرد میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان نهاوند برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات