به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجتالاسلام غلامحسین ذاکریخطیر در جلسه طرح و برنامه قرآنی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به تعریف «فتنه» از نظر مقاممعظمرهبری، گفت: «فتنه» از نظر مقام معظم رهبری آن است که عدهای با ظاهر دوست و باطن دشمن وارد میدان شوند و فضا را غبارآلود کنند و دشمن در این فضا با چهره مخفی، ضربه واردکند.
وی با بیان اینکه دشمن بعد از ارتحال امامخمینی(ره) به فروپاشی انقلاب اسلامی فکر کرد که با تشییع جنازه عظیم امام راحل و تصمیم زیبای مجلس خبرگان رهبری در انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، شاهد مأیوسشدن دشمن شدیم، افزود: دشمن برنامهریزی 10 ساله برای ضربهزدن به انقلاب اسلامی را تدارک دید که در 18 تیر 1378 شاهد برنامهریزی سنگین آنان برای ضربه به انقلاب اسلامی بودیم که با حضور مردم در راهپیمایی 23 تیر، نقشه دشمن با شکست مواجهشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای سوادکوه و سوادکوهشمالی به نقشه دشمن به بهانه تقلب در انتخابات ریاستجمهوری سال 1388 اشاره کرد و با بیان اینکه در جلسات خصوصی به صورت صریح بیان میشد که تقلبی صورت نگرفت ولی در جامعه به آن اقرار نمیکردند، خاطرنشان کرد: در روز قدس سال 1388 و شعاری که رژیم صهیونیستی را خوشحالکرد و آشوبهای 6 دیماه 1388 و اقدامات آنان در عاشورا باعث شد که مردم فهمیدند، هدف فتنهگران اصل دین و نظام اسلامی است و راه فتنهگران جدا از راهمردم است.
این مسؤول با بیان اینکه حماسه 9 دیماه، معجزه الهیبود و از نظر مقاممعظم رهبری، قدرتهای غربی حامیان فتنهگران بودند، اظهار کرد: «هیلاری کلینتون»، تصویب قطعنامه 1929 شورای امنیت را در حمایت از جنبش سبز ذکر کرد و «نتانیانهو»، فتنهگران را سرمایه رژیم صهیونیستی دانست و «شی مونپرز» هم جنبشسبز را نماینده رژیمصهیونیستی در مبارزه با انقلاب اسلامی دانست، «با راکاوباما» هم نگرانی عمیق خود را از وضعیت فتنهگران بیانکرد و سناتور امریکایی هم از لزوم حمایت همهجانبه برای تغییر نظام اسلامی در ایران سخنگفت و سرکردگان منافقین هم از جنشسبز حمایت کردند.
ذاکریخطیر به راهکارهای موردنظر مقام معظم رهبری درباره فتنه سال 1388 اشاره کرد و گفت: بیداری، بصیرت، تقوا و دوری از سخنان دوپهلو که کمک به فتنهاست از راهکارهای مورد نظر مقام معظم رهبری درباره فتنه سال 1388 است و معیار نظام اسلامی، اسلام و رهبری است که در قانون اساسی و قرآن مورد تأکید است.