مراسم معنوی شبی با شهدا شب گذشته در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمعی از بسیجیان و مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۶۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، مراسم شبی با شهدا شب گذشته به همت هیئت غریبه مدینه،کانون فرهنگی کریم اهل بیت(ع) و پایگاه های مقاومت ام السلمه و کریم اهل بیت(ع) با حضور جمعی از بسیجیان و مردم در محل مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

درابتدا حجة الاسلام محسن هاشمی با اشاره به حماسه مهم 9 دی و تجدید میثاق مردم ولایتمدار با ولی فقیه،گفت: در 9 دی مردم از سران فتنه تبری جستند و این روز پیام روشنی برای سران فتنه بود.

وی با بیان اینکه هدف از دشمنان و عوامل نفوذی کشور براندازی نظام جمهوری اسلامی بود،افزود: نظام،دستاورد عینی حرکت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا و مقدمه ای شد برای انتقام سیلی‌ای که دشمن در عاشورا به صورت اسلام زد و به گمان خود عشق و ارادت مردم را نسبت به امامشان گرفته بود.
هاشمی خاطر نشان کرد: فتنه 88 آمده بود تا قانون را تغییر دهد، ولی موفق نشد چون ملت ایران در 9 دی به صحنه آمدند و با سر دادن شعار نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

وی در ادامه سخنان با گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردی ها و رشادت های غیور شهیدان 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم،رساترین پیام شهدا را تنها نگذاشتن امام(ره) دانست و عنوان کرد: شهدا سند افتخار انقلاب اسلامی هستند و امروز باید با عمل به وصیت شهدا و اطاعت از رهبر معظم انقلاب مسیر روشن انقلاب را طی کنیم.

هاشمی با بیان آرمان های بلند شهدای مدافع حرم گفت: ملتی که شهادت دارد عزت می یابد و هرگز خوار و حقیر نخواهد شد،شهدای مدافع حرم با عزم و اراده قوی در جبهه های سوریه حضور پیدا کردند و باب شهادت را بار دیگر گشودند.
وی با اشاره به میزبانی بافق از 4 شهید گمنام و خاکسپاری 2 شهید در مسکن مهر افزود: این یک موهبت بزرگ الهی است که نصیب ما شده و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.
در ادامه ناصر رحیمی راوی این مراسم به روایت زمان جنگ و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و علیرضا توحیدلو نیز در رثای شهیدان مداحی کرد.
شایان ذکر است از دیگر اقدامات این برنامه برگزاری سیر نمایشگاه پوستر های 9 دی و نیز پخش کلیپ با موضوعات شهید،ولایت بود.
ارسال نظرات