امام جمعه گلوگاه گفت: يکي از عوامل مهم نگهداري انقلاب اسلامي، بصيرت و شجاعت مردم است و فتنه گران و هم جریان انحرافی بدانند این مردم تابع رهبری‌اند و ایشان اشاره کنند مردم با بصيرت جواب آنها را خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۶۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی و تبلیغات ناحیه گلوگاه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گلوگاه با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه(س) و با بیان اینکه مردم سالاری دینی در کل جهان در حال پیداکردن جایگاه خود است، اظهار کرد: امریکای جنایت کار دست از ما بر نمی‌دارد و این یکی از اصول مسلم سیاسی بین الملی است و الگوی منطقه تا دیروز الگوی لیبرالیستی و آمریکایی بود که این الگو منطقه تغییر کرده است؛ به این معنا که مردم سالاری دینی در کل خاورمیانه و غرب در حال پیدا کردن جایگاه خود بوده و این الگو یکی از مبانی فکری مهم جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: آمریکا به دنبال چپاول منطقه و کل عالم است، آن‌ها با به وجود آوردن داعش می‌خواهند از نشر اسلام واقعی جلوگیری کنند.

امام جمعه گلوگاه گفت: منافع آمریکا زیر سوال رفته و دیگر نمی‌تواند با تانک به میدان بیاید در حال حاضر الگویی نقش سیطره آمریکا به هم خورده است و این واقعیتی هست که تمام تحلیل‌گران به آن واقفند.

وی بیان داشت: حرف‌های گنده‌تر از دهن آنها را باور نکنید آنها به اینگونه گنده گویی‌ها از اول به وجود آمدنشان عادت کرده‌اند برای ما مثل روز روشن است که آمریکا دیگر هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

میر احمدی اظهار داشت: دشمنان نظام با ایجاد فتنه درون کشور می‌خواهند به اهداف خود برسند و آنان دنباله یارگیری هستند، کسانی که نظام را قبول ندارند، با شناسایی افراد و یارگیری آنان مانند فتنه سال ۸۸ قصد صدمه زدن به نظام را دارند.

وی تأکید کرد: در کشور قهرمان‌هایی همچون شهید محسن حججی درا اریم که حاضرند در برابر ظالمان تکه پاره شوند ولی از ارزش‌های نظام و اسلام کم نشود.
امام جمعه گلوگاه افزود: درون این نظام کسانی هستند که نمی‌خواهند نظام موفق شود و پیشرفت کند مثل آن این است که رهبری می‌فرماید اقتصاد مقاومتی ولی عده‌ای دست به واردات می‌زنند، آن هم در محصولاتی که در کشور نمونه آن وجود دارد.

میراحمدی گفت:بعضی‌ها می‌خواهند از فتنه اقتصادی، فتنه سیاسی ایجاد کنند و آنها کسانی هستند که انقلاب را قبول ندارند و رحمی هم به این انقلاب نمی‌کنند.
وی در خصوص موسسه‌هایی همچون کاسپین انتقاد کرد و گفت : دشمنان به دنبال فتنه اقتصادی هستند که مردم را ناراضی کنند و با ایجاد موسسه‌هایی همچون کاسپین که خودشان نیز می‌دانند این مراکز اقتصادی، فاسد هستند .

ایشان با اشاره به این که چه کسانی مخاطب سخنان و هشدارهای رهبری بودند، گفت: کسانی که درون نظام نفوذ کرند و مبنای نظام را قبول ندارند.
وی افزود: یک فردی یک زمانی در این انقلاب قدرتی به دست گرفته و امروز در حال زدن حرف‌هایی است فکر می‌کند مردم به حرف او گوش می‌کنند و او دارد از نجابتی اٌمت حزب اللهی سوءاستفاده می‌کند.

امام جمعه گلوگاه ادامه داد: آن فرد بداند انقلاب مانند دریا است و امواج ضایعات را از جریان خود بیرون می‌راند و آن شخص بداند تصمیم قاطعانه این امت اینگونه است که هر کسی در مقابل ولایت فقیه بایستد ما او را طرد می‌کنیم و از او برائت می‌جوییم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از عوامل مهم نگهداری انقلاب اسلامی، بصیرت و شجاعت مردم است و فتنه گران و هم جریان انحرافی بدانند این مردم تابع رهبری‌اند و ایشان اشاره کنند مردم با بصیرت جواب آنها را خواهند داد.

میر احمدی در پایان افزود: افرادی دارند به انقلاب لطمه می‌زنند ما نمی‌خواهیم بگوییم مشکل نداریم ولی این لجن پراکنی‌های بعضی‌ها با اهداف دیگری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها