سردار سیدمحمود میرفیضی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره عرفان ویژه سرانگشتان پلیس که در سالن الغدیر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عرصه نظم و امنیت، اظهار کرد: امنیت یکی از مولفه‌های توسعه و پیشرفت جامعه و یکی از نعمت‌های ارزشمندی است که نیروی انتظامی متولی آن است.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۶۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره عرفان ویژه سرانگشتان پلیس که در سالن الغدیر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عرصه نظم و امنیت، اظهار کرد: امنیت یکی از مولفه‌های توسعه و پیشرفت جامعه و یکی از نعمت‌های ارزشمندی است که نیروی انتظامی متولی آن است.

وی افزود: در ایجاد امنیت پایدار برای مردم فهیم ایران اسلامی نیروی انتظامی افتخارش این است که اجرای منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود دارد و رضایت قلبی مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی قوت قلبی برای کارکنان این نیرو است.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: انتظار مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی پلیسی است که در تراز انقلاب اسلامی و در خدمت جان ، مال و ناموس مردم باشد و این یکی از مولفه‌هایی است که پلیس جمهوری اسلامی را از پلیس سایر کشورهای دنیا متمایز می‌سازد.

این مسؤول با اشاره به اینکه ترویج و اجرای احکام دینی، وجه تمایز پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس سایر کشورهای دنیا است، اظهار کرد: آشنایی با اصول اولیه احکام دینی و اسلامی از دیگر شاخصه‌های بارز کارکنان نیروی انتظامی است.

میرفیضی در ادامه با تاکید بر کسب آموزش و تبدیل آن به مهارت‌های انتظامی،گفت: ارتقای سطح آموزش و کسب مهارت در سطح یگان‌های انتظامی، کاهش شکست‌ها در حوزه ماموریتی و در نهایت ارائه خدماتی مطلوب و بهینه برای مردم را به همراه دارد.

وی انسجام درونی ،گسترش اقدامات بین بخشی و فرابخشی، استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود، برنامه محور بودن فعالیت‌ها و تربیت مدیران اثربخش را از جمله راهبردهای انتظامی استان در تشکیل قرارگاه جهادی آموزش برشمرد.

فرمانده انتظامی مازندران هدف از برگزاری کلاس‌های آموزشی عرفان را تقویت روحیه جهادی مبتنی بر آموزه‌های دینی و عملی در کارکنان و سرانگشتان ناجا برشمرد و گفت: باید با تبدیل فرصت‌ها و تهدیدهای بوجود آمده در اجرای ماموریت‌ها به قدرت انتظامی، از آن به عنوان ابزاری آموزشی در ناجا استفاده شود.

این مسؤول با بیان اینکه لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و تحقق امنیت پایدار است بر تقویت روحیه جهادی و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان نظام تاکید کرد.

میرفیضی گفت: امنیت از بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در تامین امنیت مردم و آنچه که در شان مردم است استفاده کنیم و تلاش کنیم تا آنجا که در توان داریم برای رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها