در هفته بیستم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، ساعت 14 امروز یکشنبه تیم نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان آلومینیم اراک است و خونه به خونه در قم به مصاف صبای این شهر می رود.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۸۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در هفته بیستم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، ساعت 14 امروز یکشنبه تیم نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان آلومینیم اراک است و خونه به خونه در قم به مصاف صبای این شهر می رود.

قرمزپوشان نساجی قائمشهر هفته گذشته با تحمل شکست مقابل گل‌گهرِ میانه جدولی، پا به این بازی می‌گذارند. نساجی که با 33 در رتبه سوم جدول قرار گرفته ، تیمهای زیادی را در نزدیکی خود می‌بیند و در صورت لغزش، ممکن است تا جایگاه ششم جدول هم سقوط کند. مهم‌ترین اتفاق برای نساجی، قطعی شدن حضور محمد عباس‌زاده در این تیم است. عباس‌زاده که فصل قبل در لباس سرخ نساجی موفق شد عنوان آقای گلی لیگ یک را کسب کند،نیم فصل نخست را در تیم لیگ برتری سایپا توپ زد و نیم فصل دوم می‌تواند جان دوباره‌ای به خط آتش نساجی بدهد.

تیم خونه‌به‌خونه نیز این هفته با هدایت دراگان اسکوچیچ رونمایی می‌شود و رودرروی صبای قم قرار می گیرد. سرمربی کروات و سابق تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان که خاطرات خوبی را با دیگر تیم شمال کشور رقم زده بود، امیدوار است بتواند خونه‌به‌خونه را به آرزوی دو ساله خود یعنی صعود به لیگ برتر برساند. باید ببینیم تجربه اسکوچیچ با ملوان این بار با خونه‌به‌خونه تکرار می‌شود یا خیر.

مهران نجفی، پیروز جغتاپور، رضا تقوی و مهران برزگر نیز به عنوان اعضای کادر فنی، سرمربی جدید تیم خونه به خونه را در ادامه لیگ همراهی خواهند کرد و آنتون یوسنیک نیز به عنوان مربی تمرین دهنده به کادر فنی اضافه خواهد شد.

این دو تیم با انگیزه ای متفاوت در ورزشگاه یادگار قم به مصاف هم خواهند رفت. نماینده فوتبال قم تمام تلاشش را برای بقاء در لیگ یک به کار گرفته است و خونه به خونه مازندران هم در صدد است اندک فاصله امتیازش با صدرنشینان را جبران کرده و به لیگ برتر صعود کند.

خونه به خونه طی چند روز اخیر تمرینات پرنشاطی را زیر نظر دراگان برگزار کرده است و از هر نظر آماده است تا به ماجراجوئی هایش در نیم فصل دوم نیز ادامه دهد.

بابلی ها  با 32 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارند و با کسب سه امتیاز این دیدار می توانند به رده سه جدول نیز چشم بدوزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها