خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

دستگاه قضایی با اغتشاشگران خیابان پاسداران برخورد جدی کند

امام جمعه اسدآباد با اشاره به حادثه خیابان پاسداران تهران گفت: از دستگاه قضایی انتظار می‌رود ضمن اتمام حجت با سران این فرقه با اغتشاشگران این حادثه برخوردی جدی انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۴۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

دستگاه قضایی با اغتشاشگران خیابان پاسداران برخورد جدی کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های این هفته شهر اسدآباد اظهار داشت: حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) برگزیدگان خداوند هستند و هرکس در راه این خاندان قرار بگیرد مسیر رستگاری را طی کرده است.

وی افزود: عفاف و حجاب حضرت زهرا(س) الگویی مناسب برای برای دختران جامعه است که باید مورد توجه این قشر قرار گیرد.

امام جمعه اسدآباد به دیدار رهبرمعظم انقلاب اسلامی با مردم تبریز اشاره و عنوان کرد: معظم له در این دیدار نکات مهمی را مطرح فرمود و با برشمردن خدمات پس از انقلاب اسلامی، مطالب مهمی در رابطه با ارتجاع بیان کردند که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ارتجاع در هر انقلابی موضوعی خطرناک تلقی می‌شود که رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر آن را واشکافی کردند.

حسینی مجد ضمن با بیان اینکه نباید اهداف انقلاب را فراموش کنیم، ابراز داشت: اینکه بعد از 40 سال شعارهای انقلاب دست نخورده و بکر باقی مانده اند نشانه خوبی در حمایت مردم از این واقعه را منعکس می‌کند.

وی در ادامه به سخنان نتانیاهو در کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: این نمایش مضحک شبیه یک نمایش خیمه شب بازی بود تا سخنرانی.

امام جمعه اسدآباد همچنین ضمن تقدیر از عکس العمل وزیر خارجه کشور در مقابل این نمایش تصریح کرد: نتانیاهو برای رهایی از مشکلات داخلی رژیم نامشروع صهیونیستی سعی در جلب توجه داشت که این اقدام ناشیانه وی راه به جایی نبرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حادثه خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و گفت: عده‌ای از افراد داعشی صفت با همکاری منافقین سعی در برهم زدن امنیت این منطقه را داشتند که با اقدامات به موقع عوامل انتظامی در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

حسینی‌مجد ضمن تشکر از اقدامات نیروی انتظامی تصریح کرد: این اغتشاشات را به فرقه خاصی نسبت نمی‌دهیم چرا که عناصر این فرقه جرأت ایستادن در مقابل نظام را ندارند.

وی ادامه داد: از دستگاه قضایی انتظار می‌رود ضمن اتمام حجت با سران این فرقه با اغتشاشگران این حادثه برخوردی جدی انجام دهند.

امام جمعه اسدآباد به فرا رسیدن روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم از متولیان اصناف می‌خواهم با بازرسی‌های مستمر خود از ایجاد نارضایتی در بین مردم جلوگیری کنند.

وی افزود: نباید در این ایام شاهد فشار مضاعف بر دوش قشر مستضعف جامعه باشیم که اگر اینگونه باشد عواقب دنیوی و اخروی سختی در انتظار عاملین این فشار مضاعف خواهد بود.

حسینی‌مجد ضمن تشکر از بازاریان منصف شهرستان اضافه کرد: از این قشر می‌خواهم که در کسب درآمد و معامله جانب انصاف را رعایت کنند تا دچار حق الناس نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار