حامد جهانگیری
معاون هماهنگ کننده سپاه اردبیل:

مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر و عوامل اجرایی راهیان نور برگزار خواهد شد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظهر امروز در جلسه جمع بندی و ارزیابی اردو‌های راهیان نور که با حضور ارکان اجرائی این اردو‌ها تشکیل شد، از برگزاری مراسم تجلیل از عوامل اجرائی و دستگاه‌های برتر در اجرای اردو‌های راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۲۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر و عوامل اجرایی راهیان نور برگزار خواهد شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظهر امروز در جلسه جمع بندی و ارزیابی اردو‌های راهیان نور که با حضور ارکان اجرائی این اردو‌ها تشکیل شد، از برگزاری مراسم تجلیل از عوامل اجرائی و دستگاه‌های دخیل برتر در اجرای اردو‌های راهیان نور خبرداد.

سرهنگ پاسدار شکر عبدی در ابتدای این جلسه با تشکر از زحمات عوامل اجرایی اردو‌های راهیان نور، برگزاری این اردو‌ها را حرکتی رو به جلو قلم داد کرد.

وی توجه به بستر فرهنگی در قالب این اردو‌ها مهم دانست و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مجموعه سپاه استان جهت افزایش کیفیت اردو‌های راهیان نور و رسیدن به افق‌های بهتر کیفی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل در ادامه گفت: ما در اجرای اردوهای ارزشی و معنوی رهیان نور به دنبال ساختار‌های جدید و برنامه‌های نوین هستیم.

وی افزود: از پنجم اردیبهشت ماه با اعزام دو کاروان به مناظق عملیاتی بازی دراز کرمانشاه این اردو‌ها در سال ۹۷ دوباره از سرگیری خواهد شد.

در پایان این جلسه ارکان اجرایی اردوهای راهیان نور به ارائه نقطه نظرات خود در راستای برگزاری هرچه بهتر این اردوهای زیارتی پرداختند.
 
 مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر و عوامل اجرایی راهیان نور برگزار خواهد شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار