خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به اهداف دشمنان از به وجود آوردن گروه‌های تروریستی در منطقه گفت: هدف اصلی دشمنان جلوگیری از قدرتمند شدن جریان مقاومت و در امنیت قرار گرفتن رژیم غاصب اسرائیل است.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۷۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

جلوگیری از قدرتمند شدن جریان مقاومت و امنیت اسرائیل هدف اصلی دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در همایش سفیران جبهه مقاومت با اشاره به اهداف دشمنان از به وجود آوردن گروه‌های تروریستی در منطقه اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان جلوگیری از قدرتمند شدن جریان مقاومت و در امنیت قرار گرفتن رژیم غاصب اسرائیل است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات رزمندگان همدانی در جبهه مقاومت و ایثارگری رزمندگان در جبهه‌های سوریه و نیازهای مبرم مردم و رزمندگان و کمک‌های مردمی به این جبهه بیان داشت: مادامی که ظلم هست جنگ هم وجود دارد و جنگ با کشورهای حامی مقاومت ادامه دارد.

جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه پشتیبانی از رزمندگان در جبهه مقاومت ضروری است، گفت: باید ضمن روشنگری به عنوان فردی مسئول، کمک‌های مردمی را در راستای حمایت از مردم مظلوم سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت داشته باشیم. 

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو همدان نیز در این همایش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه جمع‌آوری کمک‌های فرهنگیان به جبهه مقاومت افزود: هر فرد در محیط کاری و در جمع دوستان و آشنایان وظیفه دارد نسبت به روشنگری درباره علت حضور ایران در کشور سوریه وعراق اقدام کند تا مردم نسبت به نیت شوم دشمنان آگاه شوند.

در این مراسم از کسانی که مسئولیت جمع‌آوری کمک‌های نقدی فرهنگیان در مدارس خود را بر عهده داشتند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات