خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان عنوان کرد

امام شناسی مقدمه رسیدن به دیگر معارف

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به بحث امام شناسی و ضرورت پرداختن به آن در جامعه امروز گفت: امام شناسی مقدمه دیگر معارف است به طوری که هر کس امام خود را بشناسد می تواند به معرفت دین، دنیا و آخرت خود دست پیدا کند.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۹۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

امام شناسی مقدمه رسیدن به دیگر معارفبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌‌الدین طه‌محمدی در جمع پاسداران سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار داشت: شیعیان و محبین اهل بیت(ع) باید نسبت به حضور در مجالس ولادت و شهادت ائمه(ع) حساس باشند و در این مجالس حضور چشمگیر داشته باشند.

وی با اشاره به بخشی از زندگانی امام حسن(ع) گفت: این امام بزرگوار وصیت فرمودند بعد از شهادت من قطره خونی  ریخته نشود؛ در واقع ایشان با این وصیت از فتنه بزرگی که قرار بود اتفاق بیافتد جلوگیری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در ادامه به ابعاد مجهول مانده امامت و ولایت ائمه معصومین(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: شیعیان در بعد امام شناسی کوتاهی کردند همین امر باعث غربت امام ما شده است.

وی گفت: علم امام علم لدنی است که لازمه اداره جهان توسط امام است و در واقع واژه «نمی دانم» در قاموس امامت هیچ جایگاهی ندارد.

محمدی در پایان با اشاره به بحث امام شناسی و ضرورت پرداختن به آن در جامعه امروز گفت: امام شناسی مقدمه بقیه معارف است به طوری که هر کس امام خود را بشناسد می تواند به معرفت دین، دنیا و آخرت خود  دست پیدا کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار