خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

مسئولین باید به خوداتکائی و خودباوری اعتقاد داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه مسئولین باید به خود اتکائی و خود باوری اعتقاد داشته باشند، گفت: دنیا به خاطر این همه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر این همه تحریم‌های دشمنان در حیرت مانده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۶۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

مسئولین باید به خوداتکائی و خودباوری اعتقاد داشته باشندحجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بحث برجام اظهار داشت: اروپا و آمریکا در پشت صحنه با هم اتحاد و همدلی دارند و در ظاهر خیمه شب بازی در می‌آورند و با هم اختلاف نشان می‌دهند بنابراین نباید مسئولین ما فریب آنها را بخورند که ضرر جبران ناپذیری به کشور می‌زنند.

 وی افزود: در طول سال‌ها بارها عهدشکنی آمریکا و غرب ثابت شده است و برای اولین بار نیست که آنها عهدشکنی می‌کنند بلکه عهدشکنی آنها  سابقه تاریخی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: کشور ما کشور ثروتمندی است و اگر همین ثروت به درستی هزینه شود و در اختیار تولید کشور قرار گیرد نیازی به بیگانگان نداریم و این را باید مسئولین دلسوز ما در سر لوحه کار خود بدانند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید به خود اتکائی و خود باوری اعتقاد داشته باشند، ادامه داد: دنیا به خاطر این همه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر این همه تحریم‌های دشمنان در حیرت مانده است.

قربانی با بیان اینکه ایران اسلامی برای تمام ملل جهان به عنوان الگویی نمونه شناخته شده است، گفت: این بار نیز توطئه دشمنان قسم خورده اسلام به یأس تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار