خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه 8 میلیارد ریالی قاچاقچیان گوشی در تعزیرات حکومتی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 8 میلیارد ریالی قاچاقچیان گوشی در تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۴۷۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

جریمه 8 میلیارد ریالی قاچاقچیان گوشی در تعزیرات حکومتی همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه قاچاقچيان گوشی در تعزیرات حکومتی همدان به دام قانون افتاده و نقره داغ  شدند، اظهار داشت: قاچاقچيان گوشی‌ها را از شهرهای مرزی به سمت تهران حمل می‌کردند که پس از تعقیب و گریز و دستگيري علاوه بر ضبط كالا و خودرو حمل قاچاق به پرداخت جزاي نقدي نيزمحكوم شدند.

وی افزود: دو نفر تعداد یک هزار و 591 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعداد 70 دستگاه تبلت به ارزش 8 میلیارد و371 میلیون و 615 هزار و 827 ریال را به صورت جاسازی به وسیله دو خودرو سواری از شهرهای مرزی به سمت تهران حمل می‌کردند که پس از تعقیب و گریز دستگیرشدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان پس از جری تشریفات قانونی و تحقیقات کافی محکومین را علاوه بر ضبط کالا و خودرو حمل قاچاق به نفع دولت در پرونده‌های جداگانه در مجموع به پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 502 میلیون و200 هزار ریال جزاي نقدي محكوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم شریف تقاضا داریم درصورت مواجهه با هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن 32523442 اداره کل، سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و تارنمای t135.ir اعلام کنید .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات