خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه وضعیت حجاب در جامعه نیاز به اقدامی جدی دارد، گفت: مسئولین مساله مبارزه با بی‌حجابی را از دستگاه زیر نظر خود شروع کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۴۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

وضعیت حجاب در جامعه نیاز به اقدامی جدی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اسدآباد اظهار داشت: طبق تحقیقات محققین بسیاری از بیماری‌های روانی بر اثر مسائل جنسی گریبان بیماران را گرفته است.

وی تصریح کرد: متاسفانه حوزه لباس و پوشاک در کشور ما آنطور که باید رصد نمی‌شود و نتیجه این بی‌توجهی گسترش لباس‌هایی با طرح غربی اسـت.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه وضعیت حجاب در جامعه نیاز به اقدامی جدی دارد، عنوان کرد: مسئولین مساله مبارزه با بی‌حجابی را از دستگاه زیر نظر خود شروع کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت حجاب و عفاف در برخی ادارات خوب نیست، افزود: وقتی به برخی مراکز دولتی مراجعه می‌کنیم این امر را از حجاب زنان متصدی امور می‌توان دریافت.

حسینی مجد در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از صداوسیما گفت: چه توجیهی دارد در جشنواره‌های سینما چهره هنرمندان با بی‌حجابی زیاد از تلوزیون پخش شود؟

وی اضافه کرد: اگرمبارزه با بی‌حجابی را از سطح دانشگاه‌ها، مراکز دولتی و رسانه‌ها شروع نکنیم قادر به کنترل آن در سطح خیابان‌ها نخواهیم بود.

امام جمعه اسدآباد ضمن تبریک زاد روز ولادت حضرت معصومه(س) نیز گفت: دختران به عنوان گل‌های زندگی دلبستگی و محبت را برای خانواده‌ها به ارمغان آورده‌اند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم زنان مومن در کنار مردان مومن توصیف شده‌اند که این نکته نشانگر پاک بودن ذاتی این جنس از انسان‌ها است، گفت: تربیت اسلامی بهترین هدیه‌ای است که پدران و مادران می‌توانند به دختران خود دهند.

حسینی‌مجد دررابطه با روز شورای نگهبان و با بیان اینکه اسلامیتِ کشور ما مدیون زحمات این شورا است، خاطرنشان کرد: نظارت بر انتخابات و مصوبات مجلس دو وظیفه مهم این نهاد اسـت که در بسیاری از موارد توانسته است با ایستادگی در مقابل موج‌های مخالف این وظایف را به خوبی انجام دهد.

وی در پایان پایبندی به قانون را وظیفه همه اقشار دانست و گفت: اگر چهره‌های سیاسی در سال 88 به قانون متعهد بودند فتنه بزرگ آن سال به وجود نمی‌آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات