پیام امام جمعه اهرم به مناسبت روز خبرنگار

حجت الاسلام عیسی راستگو امام جمعه اهرم به مناسبت فرا رسیدن سال روز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اقدام به انتشار پیامی به مناسبت گرامیداشت این روز کرد.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۱۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

️ به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

"ن و القلم و ما یسطرون"

"خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند".
۱۷ مرداد ماه یادآور مجاهدتهای زنان و مردان حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را در راه رسیدن به آن هدف والا وقف جامعه و مردم کرده اند.

هفدهم مردادماه در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران به پاسداشت و گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی "روز خبرنگار" نامیده شده است.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و این روز بزرگ و ماندگار را به دست‌اندرکاران حوزه اطلاع رسانی و خبر در سراسر ایران عزیز، بویژه خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه شهرستان تنگستان وشهر اهرم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

یقینا نقش صاحبان قلم و رسانه در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و پیگیری مطالبات مردم، نقشی بی بدیل و غیر قابل انکار است.

ضمن تقدیر و سپاس از همت والا، تلاش ها و خدمات اصحاب محترم رسانه، از درگاه خداوند متعال موفقیت و سربلندی همه عزیزان را خواستارم.

امیدوارم با تلاش و همت همه خبرنگاران ، فضای رسانه ای ایران اسلامی، فضایی در خور و شایسته ملت سرافراز ایران اسلامی باشد .

عیسی راستگو

امام جمعه تنگستان(اهرم)

ارسال نظرات