خبرهای داغ:
بسیج:

پاسخی به نماینده شمیرانات

آقای حیدری انقلاب را متهم کردید که جنگ طلب است و می خواهد پوزه دنیا را به خاک بمالد!
کد خبر: ۹۰۵۵۱۰۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

خبرگزاری بسیج قزوین: اخیرا غلامرضا حیدری در نطقی انقلاب را متهم به جنگ طلبی با دنیا کرده و اشغال سفارت آمریکا، ادامه جنگ، برخورد با روسای جمهور ناکارآمدی سخن گفتند که جا دارد پاسخی انقلابی به وی داده شود تا بداند که دنیای امروز با چاپلوسی و خوش رقصی برای بیگانه استقلال و رفاه برایت نمی آورد.
آقای حیدری انقلاب را متهم کردید که جنگ طلب است و می خواهد پوزه دنیا را به خاک بمالد!
آمریکا بیش از ۱۴۰جنگ در یک قرن اخیر داشته و طبق آمارهای غیر رسمی بیش از ۲۲۰میلیون انسان را به کام مرگ برده و هرگز خود را جنگ طلب معرفی نکرد اما ایران از خاک خود دفاع کرد متهم به جنگ طلبی شد!
از کسی که منتخب لیست بی بی سی باشد انتظاری جز این نیست! چرا از نظر شما آمریکا و انگلیس جامعه جهانی و همه دنیا معرفی می شوند.
نگران سفارت آمریکا هستید؟ چرا در خصوص کشتار در سفارت ایران در لندن حرفی نمی زنید! اگر مرد هستید و وجود دارید اسناد لانه جاسوسی که ۷۰کتاب می باشد را منتشر کنید تا طراحان تجزیه ایران به ۶کشور را بشناسید اما می دانم مرد نیستید و وجود ندارد در جبهه لیست بی بی بی سی جز خیانت و متهم کردن انقلاب سودایی دیگر در سر ندارد.
آمریکا دولت مصدق را ساقط کرد که هیچ خصومتی با یانکی ها نداشت و همانند شما روشنفکر بی مغز بولتن انگلیسی را در مجلس خواند.
۶۴۸ مورد حمله با کشتار عظیم قبل از جنگ تحمیلی به ایران صورت گرفت و آمریکا از مطرح شدن آن در شورای امنیت جلوگیری کرد، اگر انقلاب نبود امروز جنابعالی را دربان یک شرکت تولیدی هم راه نمی دادند.
سفارت امریکا را اشغال کردیم که ۷۰کتاب در آن برهه چاپ شد و اسامی بسیاری از دوستان لیبرال و اصلاحاتی کشف شد که جاسوس آمریکا بودند.
قطع رابطه ما با آمریکا توسط دولت بازرگان یک طرفه صورت گرفت و همان هایی که امروز برایشان مراسم سوگواری و اشک تمساح می ریزید.
جنگ ادامه پیدا کرد زیرا ۶استان ما در اشغال دشمن بود و واژه زمین بدهیم زمان بگیریم را مردان بی لیاقتی پیشنهاد دادند که فرزندانشان در فرنگ به سیاحت می پرداختند.
امام جام زهر را نوشید چون دستان خیانت پیشه ای دیگر روی کار آمد و بر طبل نمی توانیم کوبید!
ما بینی دنیا را به خاک نمالیدیم بلکه پوزه جهانخوران را به خاک می مالیم، ما در عراق و افغانستان و لبنان و سوریه با خون عزیزانمان دقت کنید با خون فرزندانمان نه آقازاده های احمق که ویدیو مرگ برای ملت می فرستند از تجزیه و نابودی این کشورها جلوگیری کردیم آن وقت متهم به جنگ طلبی می شویم.
چه جامعه جهانیست که داعش را تروریست می داند اما به ۲۲گروه در قالب داعش حقوق می دهد او را در لیست تروریست قرار می دهد به او اجازه جابجایی پول می دهد اما با ما که در حال مبارزه با تروریست هستیم سرعناد و تحریم دارند.
از عجایب است که داعش با دوستان شما تروریست هستند اما ایران حق ندارد با در بانک جهانی مراوده داشته باشد.
خدا ملت ما را از دست مدیران احمق و نادان مرخص کند که بیش از ۵بار با آمریکا مذاکره کردیم و هر بار منفعت خویش را گرفته و حق ایران را زیر پا گذاشته اما نادان های خیانت پیشه ساز پیروزی سردادند.
اصطلاحی در ورزش است که ورزشکار بی حال و ناتوان به عرصه رقابت نمی رسد اما قهرمان که شدی از درون و بیرون برایت شاخ و شانه می کشند.
خجالت بکشید جناب حیدری با این دلار ۱۶۰۰۰هزار تومانی! شرم کنید که با شعار مدینه فاضله آمدید اما انقلاب را متهم می کنید؟ خدا انقلاب را از شما بگیرد تا متوجه شوید بدون انقلاب برای باربری در میدان بار هم شما را نمی پذیرند.
ما خون پدرانمان را برای این انقلاب دادیم اما افرادی بی لیاقت بر حسب رابطه نه لیاقت بر مسند ها تکیه زدند.
اگر امثال شهید ابراهیم هادی که امروز از دید شما جنگ طلب هستند و شهید تیموری در مجلس یا شهید حججی ها نبودند با ورود داعش به صحن مجلس جنازه مبارکتان حتی احازه تشییع نداشت.
وای بر ملت ایران که با ساز شما رقصیدند! وای بر آیندگان که شما برایشان نه هسته ای گذاشتید نه ارزشی!
وای بر لقمه های حرام که کشتی انقلاب را سوراخ می کنند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها