خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ریشه مردم ایران را از بین ببرند، گفت: آنها با ایجاد نارضایتی در مردم می‌خواهند روحیه انقلابی و انسجام بین مردم و رهبری را از بین ببرند و در کشور آشوب برپا کنند و با این کار انقلاب و نظام را سرنگون کنند.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۶۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

دشمنان به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی و انسجام بین مردم و رهبری هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در نشست بصیرتی که به همت حوزه بسیج شهدای اصناف شهرستان همدان در سالن اجتماعات اتاق اصناف با حضور رئیس اتاق اصناف، مسئولین اتحادیه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک حرکتی بود که تمام دنیا را متحول کرد، اظهار داشت: انقلاب ایران زیر کاسه استکبار و ابرقدرت‌ها زد و 39 سال است که برای براندازی این انقلاب تلاش خود را کرده‌اند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی در ادامه گفت: آخرین نسخه آنها جنگ اقتصادی شدید است و می‌خواهند از قدرت هوشمند استفاده کنند و این به شدت هجمه علیه ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر شعارهای سال را هوشمندانه حول محور اقتصادی نامگذاری کرده‌اند و اینکه می‌فرمایند ما در «پیچ تاریخی» هستیم یعنی اینکه دشمنان همه راه‌ها را رفته‌اند و به هدف نرسیدند و ناامید هستند.

وی تصریح کرد: آمریکا در حال فروپاشی است و شکی در این وجود ندارد و بر سر کار آمدن ترامپ از روی عمد بود تا آمریکا را نجات دهد آمریکا پایه‌گذار اصل لیبرالیسم با اقتصاد آزاد و بازار آزاد بود.

برزگر گفت: آمریکا در این شرایط، سخت‌ترین شرایط روانی را برای ما ایجاد کرده در حالی که بالای 40 میلیون نفر گرسنه دارد و بیشترین سرمایه دنیا در آمریکا است و در دو سه سال آینده بدهی آمریکا به 30 تریلیارد می‌رسد و عملاَ ورشکستی کامل را اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: در اواخر زمان طاغوت بیشتر از 70 درصد مردم در روستاها زندگی می‌کردند روستاهایی که نه آب و برق و نه بهداشت داشت اکنون به جایی رسیدیم که هیمنه آمریکا شکسته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند «جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد» کدام جنگ، آمریکا توان جنگ ندارد.

وی ابراز داشت: آمریکائی‌ها دشمن شماره یک خود را اسلام می‌دانند و آخرین تلاش‌هایشان را انجام دادند اما اکنون چهار هدف دارند که می‌خواهند مؤلفه‌های قدرت ایران را از بین ببرند.

برزگر در ادامه عنوان کرد: اولین مؤلفه آمریکا، انسجام ملی ایران است که می‌خواهند این انسجام را از بین ببرند که همان اتحاد بین مردم، رهبری و روحیه و رویه انقلابی است.

وی تصریح کرد: دومین مؤلفه، قدرت منطقه‌ای است که توان مقابله با ما را ندارند ما با 15 کشور همسایه هستیم و بالای 8 هزار کیلومتر مرز داریم و می‌خواستند ما را این وسط جمع کنند و اگر لازم شد همین جا ما را خفه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سومین مؤلفه، قدرت انرژی است که ایران دارد، عنوان کرد: ما در نفت در رده سوم و در گاز در رده دوم هستیم و در مجموع در کل دنیا اول هستیم و آخرین مؤلفه قدرت دفاعی و در رأس آن قدرت موشکی است که یکی از ابعاد اصلی آن است در موشک به جایی رسیدیم که نقطه را می‌زنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ریشه مردم ایران را از بین ببرند، گفت: آنها با ایجاد نارضایتی در مردم می‌خواهند روحیه انقلابی و انسجام بین مردم و رهبری را از بین ببرند و در کشور آشوب برپا کنند و با این کار انقلاب و نظام را سرنگون کنند اما با تمام فراخوانی‌هایی که داشتند و مردم را دعوت کردند نتوانستند این کار را انجام دهند.

برزگر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: امروز اتاق جنگ آمریکا، تبدیل به وزارت خزانه‌داری شده بنابراین شما اصناف و بازاریان، فرماندهان و سرداران لشکر هستید و باید با دشمن مقابله کنید.

وی ادامه داد: نقشه‌ای که آنها کشیدند تا ایران 40 سالگی خود را نبیند، این را به گور خواهند برد چراکه مردم ما بابصیرت و هوشیار هستند و از این امتحان نیز سربلند بیرون می‌آیند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: تا این اقتدار و رهبری وجود دارد کسی نمی‌تواند کاری علیه ما انجام دهد، مردم ما عزت‌آفرین هستند و نقش ما این است که فقط عزت بازار را حفظ کنیم.

در پایان این مراسم از اتحادیه‎های فعال و اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات