فرماندار نهاوند:

پیشرفت روستاها با خواست مردم محقق می‌شود

فرماندار نهاوند گفت: اگر در روستایی کاری انجام گرفته و وعده‌ای محقق شده است مردم خود خواسته‌اند.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۶۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

پیشرفت روستاها با خواست مردم محقق می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در دیدار با مردم روستای لیلان از توابع بخش زرین دشت به بررسی مشکلات این روستا پرداخت و اظهار داشت: اگر در روستایی کاری انجام گرفته و وعده‌ای محقق شده است مردم خود خواسته‌اند.

وی افزود: وقتی استقبال مردم برای رفع مشکلات در بخشی کم است پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: اگر اهالی روستای لیلان به دنبال اشتغال هستند باید با پیگیری از تسهیلات روستایی استفاده کنند و بدانند بدون پیگیری شورا و دهیار روستا و خود اهالی کاری صورت نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با پیگیری و مکاتبه با اداره کل نوسازی مدارس مشکل تعمیر و تجهیز مدرسه روستا برطرف می‌‎شود، گفت: باید با همکاری شبکه بهداشت و درمان آب آشامیدنی روستا آزمایش و نمونه‌گیری شده و در صورت آلودگی، آب وفاضلاب روستایی ملزم به برطرف کردن آن است.

ناصری تصریح کرد: موضوع روشنایی معابر روستا با همکاری اداره برق بررسی و در صورت نیاز تأمین می‌شود و بنیاد مسکن موضوع آسفالت معابر این روستا را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه راهداری شانه‌سازی راه محور فارسبان _ برزول را در دستورکار قرار دهد، ابراز داشت: شورا و دهیار روستا باید با همکاری مخابرات ظرف مدت یک ماه مشکل تلفن روستا را برطرف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار