مسئول موکب سپاه استان بوشهر در مرز شلمچه:

۵۰۰۰ پرس غذا روزانه در موکب سپاه استان بوشهر توزیع می‌شود

مسئول موکب سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مستقر در مرز شلمچه گفت: دراین موکب به زائران اربعین حسینی از کشورهای مختلف و شهرهای گوناگون ایران اسلامی خدمات ارائه و روزانه بیش از ۵ هزار پرس غذا توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۹۷۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، هاشم محمدی با بیان اینکه  اقتدار  مسلمانان در حضور پرشور در مراسم اربعین حسینی متبلور است اظهار داشت: روزانه صدها هزار نفر از مرز شلمچه برای حضور در مراسم اربعین حسینی عبور می‌کنند که نمایی از عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان و ارادت آنها به خاندان  ائمه اطهار (ع) است.

وی با اشاره به استقرار موکب سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مرز شلمچه افزود: در این موکب تاکنون علاوه بر ارائه خدمات به زائران ایرانی، به بیش از 4 هزار زائر از کشورهای لبنان، ازبکستان، روسیه، قزاقستان، ترکیه، تاجیکستان، افغانستان، هند و پاکستان خدمات عرضه شده است.

مسئول موکب سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه در این موکب روزانه 3 هزار نفر اسکان داده می‌شود تصریح کرد: در موکب سپاه استان بوشهر در مرز شلمچه روزانه نهار، شام، صبحانه و میان وعده بین زائران به صورت رایگان توزیع می‌شود.

محمدی با بیان اینکه روزانه افزون بر 5 هزار پرس غذا بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌شود گفت: روزانه افزون بر یک‌هزار پرس نهار و همین میزان شام، صبحانه و میان وعده غذایی در دو نوبت توزیع می‌شود.

وی افزود: خدمت در موکب اربعین حسینی شبانه‌روزی است و تا 5 روز بعداز از اربعین حسینی این خدمات ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار